הרשמה

צפו ב-15 דקות של גיימפליי מ-Mafia: Definitive Edition

קפיצת מדרגה רצינית

15 דקות של יריות, פיצוצים, ומאפיונרים

לפני שבועיים סיפרנו לכם כי Mafia: Definitive Edition, הרימייק השאפתני למשחק היריות/עולם-פתוח מ-2002, נדחה ל-25 בסטפבר עקב קשיי פיתוח בעקבות וירוס הקורונה. כדי לפצות על הדחייה, מפתחת המשחק Hangar 13 הבטיחה חשיפת גיימפליי נרחבת, והיא קיימה. הנה 15 דקות של גיימפליי מאחד הכותרים המצופים ביותר לשנת 2020.

הסרטון נחשף באופן בלעדי ב-IGN ומציג עד כמה המשחק באמת נבנה לגמרי מחדש דרך קטעי גיימפליי אשר משווים בין הכותר המקורי לגרסאת הרימייק. ניכר שהושקעה המון מחשבה והשקעה בעיצוב המשחק, מכיוון שהכל נראה פשוט נהדר ובאיכות מדהימה. בשונה מגרסאות ה-Remastered של שני המשחקים האחרים בסדרה, הרימייק הזה הולך רחוק מאוד כדי להראות שיש לו מה להוכיח, ובינתיים הוא מצליח. לאחר מכן, אנחנו נחשפים למשימה באורך מלא שמציגה את גיבור המשחק טומי אנג'לו (Tommy Angelo) משתתף בקרב יריות עם שוטרים מושחתים בחווה נטושה. העיניינים מתחממים ושותפו נורה, וכשטומי מנסה לחלץ אותו, הכל מתגלגל למרדף עמוס באקשן. 

ניתן לראות שהמשחק נשען ברובו על מכניקות הירי והמחסה של Mafia 3, ובשילוב עם גרפיקה והסיפור מחודשים, Mafia: Definitive Edition הפך להיות כותר שאנחנו מאוד סקרנים לגביו.

המשחק צפוי לצאת ל-Playstation 4, Xbox One ול-PC ב-25 בספטמבר כשמחירו יהיה 39.99$.
מה אתם חושבים על הגיימפליי? האם תשקלו לרכוש את המשחק? ספרו לנו בתגובות!

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י