הרשמה

נמשיך לחכות: Mafia: Definitive Edition נדחה

הוירוס ששולט בעולם מביא עוד חדשות מאכזבות

The Corona Virus Strikes Back

אחרי ההכרזה המרגשת על חידוש ושדרוג גרפי עבור שלושת המשחקים בסדרת Mafia קיבלנו כבר לפני קצת יותר מחודש את הפעימה הראשונה של התוכנית בדמות השקתם של Mafia 2/3: Definitive Edition, אך ללא ספק מה שכולם מחכים לו הוא החידוש של המשחק הראשון בסדרה. הפעם האחרונה ששמענו וראינו את המשחק הייתה באירוע ה-PC Gaming Show ולמרות שקיבלנו בו טריילר סינמטי מעניין ויפהפה למשחק לא קיבלנו עליו עוד פרטים מאז. היום המפתחת של המשחק, Hangar 13, פירסמה הודעה שהיא נאלצת לדחות את השקת המשחק בקצת פחות מחודש אל עבר ה-25 בספטמבר בגלל קשיי העבודה שגורמת מגפת הקורונה מסביב לעולם.

בהודעה שפירסמה החברה נכתב: "Mafia: Definitive Edition יושק באופן גלובלי ב-25 בספטמבר. למרות שתכננו להוציא את המשחק חודש מוקדם יותר ב-28 באוגוסט, סיום כל הדברים בזמן לתאריך ההשקה ניהיה יותר מאתגר בשל מגפת הקורונה העולמית והדבר האחרון שאנו רוצים הוא לוותר על איכות החוויה. מההתחלה זה היה פרוייקט מלא תשוקה עבורנו. רבים מהמפתחים שלנו עזרו ביצירה Mafia המקורי וכולנו מחוייבים ליצירה ושדרוג של הקלאסיקה. אנחנו מעריכים את הסבלנות וההבנה שלכם בעוד שאנחנו עובדים על Mafia: Definitive Edition - הגרסה הטובה ביותר עבור כל מעריצינו מסביב לעולם".

למרות החדשות המאכזבות חשבון הטוויטר של המשחק פירסם סרטון קצר מהמשחק לצד הודעה שמכריזה שב-22 לחודש נקבל סוף סוף סרטון גיימפלי מעמיק על המשחק.

כאמור Mafia: Definitive Edition יושק באופן ב-25 בספטמבר עבור המחשב, PS4 ו-Xbox One.
בואו נדבר, מה אתם חושבים על הדחיה? צעד נכון מצד המפתחת או שזה גם ככה לא משנה?

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י