הרשמה

נישנושי גיימינג: 10.7.20

גם השבוע לא פיספסנו את החדשות הקטנות

עוד שבוע, עוד חדשות משחקים

סוף השבוע הוא זמן מעולה לשבת ולהירגע מהשבוע הארוך עם הרבה משחקים ונישנושים. אם אתם רק רוצים להתרווח בכיסא ולהתעדכן קצת בחדשות גיימינג מהשבוע החולף, אספנו עבורכם את כל הידיעות הקטנות שקרו במהלך השבוע אך לא הצליחו להתגבש לכדי כתבה. ברוכים הבאים לפרק החמישי של "נישנושי גיימינג" - אוסף של ידיעות מהזמן האחרון שאולי לא שמתם לב אליהם ועברו לכם תחת הרדאר.

וכן, אני יודע שרועי בדר"כ עושה את הסיכום הזה אבל אני הכי טוב שיש לכם כרגע, אז תתמודדו - הוא יחזור בשבוע הבא.

Donkey Kong Country חוזר

שירות האונליין של ה-Nintendo Switch יקבל עוד משחקים בשבוע הקרוב, כששני משחקי SNES ומשחק NES מגיעים לשירות: המנויים יזכו סוף-סוף לשחק ב-Donkey Kong Country, אחד ממשחקי ה-SNES ומשחקי הפלטפורמר הכי טובים שיצאו אי פעם. בנוסף המנויים יוכלו לשחק ב-Natsume Championship Wrestling ל-SNES וב-Immortal, משחק ל-NES שנוצר על ידי לא אחרת מאשר EA! מי אמר שהחברה לא תומכת ב-Switch, אה? אגב, המנויים ביפן זוכים לממתק מיוחד בדמות Shin Megami Tensei המקורי - זה שהתחיל את כל הסדרה המטורפת שבסופו של דבר הביאה לנו גם את Persona 5 הפנומנלי.

יאללה מכות (בספטמבר)

נחשף תאריך היציאה של משחק ה-WWE החדש של 2K, הלא הוא WWE 2K Battlegrounds. המשחק צפוי לצאת ב-18 בספטמבר לקונסולות הדור הנוכחי, כשהוא יכיל ארבעה מצבי משחק עיקריים: Exhibition - מוד המשחק הרגיל שבו תוכלו לשחק עד ארבעה אנשים במוד מקומי או ברשת; Campaign - מצב הסיפור של המשחק שיציב אתכם על הדרך לקבלת חוזה מהחברה; King of the Battleground - סוג של באטל רויאל בו ארבעה אנשים נלחמים בזירה כשאחד אחרי השני עוד ארבעה אנשים מצטרפים ו-Online שיציב אתכם מול אנשים רנדומלים באינטרנט. המשחק גם יכלול קריינות של ג'רי לולר ומאורו רנלו ואני אומר את כל הדברים האלה אבל בתכל'ס אני רק רוצה להטיח אנשים בזירה כ-Undertaker.

סופ"ש מנומנם? משחקים בחינם!

הפינה השבועית שלנו חוזרת, הפעם זוהי Ubisoft שמחלקת מוצר בחינם: שירות ה-Uplay+ שלה. השירות יהיה זמין למנויים חדשים וגם כאלו שכבר שילמו על השירות פעם (למרות ששם כבר יש דקויות קטנות יותר, מוזמנים לבדוק בעצמכם). השירות ייתן לכם גישה לכל המשחקים ש-Uplay+ מציע, ולאלו שיבחרו להמשיך ולשלם לשירות, גם יביא איתו גישה מוקדמת למשחקים מסוימים וחבילות DLC כמו גם גישות לגרסאות Beta של משחקים מסוימים. השירות יינתן בחינם למשך שבוע לאחריו תוכלו להחליט האם אתם בוחרים להמשיך עם Uplay+ או שלא.
אה, והכי חשוב: אל תשכחו להתחבר ביום ראשון לאירוע Ubisoft Forward, לראות את המשחקים החדשים של החברה ואפילו לקבל משחק בחינם!

קרב הקונסולות? נסו קרב החנויות.

על Satisfactory רועי כבר סיפר לנו בכתבת משחקי ה-Early Access שעניינו אותו ועכשיו אנחנו מקבלים פרטים נוספים על כמות המכירות של המשחק על כל אחת מהפלטפורמות שהוא נמצא בה: המשחק מכר 1,326,518 יחידות, כש-958,917 מהן היו על החנות של Epic Games והשאר, 367,601 יחידות, ב-Steam. הקאץ'? המשחק קיים ב-EGS כבר מאז מרץ 2019, בעוד שהוא הגיע ל-Steam רק לפני כחודש! אפשר לתת את הקרדיט למכירת הקיץ השנתית של Steam, אבל בואו נאמר את האמת: זוהי רק תזכורת ל-EGS, לכמה שטח היא עוד תצטרך לכסות כדי להגיע לרמת המשתמשים והמכירות של הפלטפורמה של Valve.

Fable יחזור ב-Series X?

עם כל הבעיות שלו, Fable הוא עדיין אחד ממשחקי ה-RPG היותר קרובים לליבי ואם להיות הכי כנה - אחד הגורמים הבלעדיים לאהבה שלי למשחקי אקשן/תפקידים עם דגש חזק על האקשן. לאורך השנים, ראינו ירידה באיכות וברמה של משחקי Fable, כשהמשחק הטוב האחרון בסדרה הגיע בדמותו של Fable 2 שיצא לפני 12 שנה לקונסולת ה-Xbox 360. אבל אם חשבים שאנחנו לא הולכים לראות קאמבק של הסדרה, אז אני ממליץ לכם לחשוב שוב: מיקרוסופט חידשה לאחרונה את הזכויות שלה על המותג של "Fable", כשבנוסף היא תייגה את החידוש עם הכיתוב "Intent to use" או בעברית: "רצון לביצוע שימוש". האם אנחנו עומדים לקבל הפתעה סופר מיוחדת ב-23 ביולי? קדימה מיקרוסופט, אל תשאירו אותנו במתח!

יצא לכם לראות דברים מעניינים יותר השבוע? האם פיספסנו משהו סופר מסקרן? ספרו לנו בתגובות!

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י