הרשמה

מיקרוסופט יוצאת נגד שדרוגים בתשלום עבור Series X

מיקרוסופט רואה את השדרוג כצעד ברור מאליו

צעד קטן למיקרוסופט צעד גדול לקהל השחקנים

ככל שהימים עוברים אנחנו לומדים שהמלחמה הגדולה על הדור הבא כוללת בה הרבה מלחמות קטנות כשאחת מהן היא גם המלחמה על המחיר. אף על פי שאנו עדיין לא יודעים את המחיר הרשמי של הקונסולות, כל חברה (וגם חלק ממפתחתות המשחקים) יצאה בהצהרות בקשר למחיר המשחקים. הראשונה הייתה מיקוסופט שהכריזה על טכנולוגיית Smart Delivery שתאפשר לרכוש משחק שתומך באותה הטכנולוגיה פעם אחת, והוא יהיה זמין גם על ה-Xbox One וגם על ה-Series X. אחריהם הגיע נשיא סוני שטען שמשחקי ה-PS5 עלולים להיות יקרים יותר מהמחיר כיום ולבסוף 2K הכריזה ש-NBA 2K21 לדור הבא יעלה כ-70 דולר. חברות משחקים אחרות הודיעו שהן שוקלות למכור DLC למשחקים שלהן שיהווה שדרוג עבור הדור הבא אבל מיקרוסופט לא כל כך אוהבים את זה.

בשיחה של אתר VGC עם מקורות יודעיי דבר במיקרוסופט נאמר שמיקורוספט אינם רוצים שהמפיצות ימכרו שדרוגים למשחקים עבור ה-Series X כ-DLC ובמקום זאת היא מנסה לעודד אותם לאפשר לשחקנים לשדרג בחינם. כמובן שמיקרוסופט מעדיפה שהמשחקים יאמצו את התכנית שלהם ויעשו את השדרוג בעזרת טכנולוגיית ה-Smart Delivery כשהיא מציעה אותה לכל משחק שרק ירצה אך ענקית הטכנולוגיה מציעה לחברות גם את האפשרות לבצע תוכנית שדרוג משלהן כמו שראינו את EA עושה עם Madden 21, כשהדגש המרכזי הוא על איפשור השדרוג באופן חינמי. למרות זאת צריך לציין שהמילה האחרונה בנושא תעשה על ידי המפתחים והמפיצות בלבד עם או בלי תמיכתה של מיקרוסופט. 

יכול להיות שהצעדים האלה של מיקרוסופט נובעים מחשש שמעט שחקנים יחליטו לשדרג לדור הבא שלהם בשל מחירי המשחקים ולכן הם מנסים לעודד ולשכנע עוד חברות לשדרג את המשחקים שלהן בחינם עבור רוכשי אותם המשחקים בדור הנוכחי.
בואו נדבר, מה אתם חושבים על הצעדים של מיקרוסופט? מוצדקים או שזאת בקשה מוגזמת?

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י