הרשמה

תצפו באירוע של Ubisoft וקבלו את Watch Dogs 2 בחינם

הציפייה לקראת האירוע של Ubisoft עולה בעוד מדרגה

איך אפשר להגיד לא למשחקים בחינם?

לפני יומיים סיפרנו לכם על הטיזר שפורסם בעמוד הטוויטר של Ubisoft לקראת אירוע ה-Ubisoft Forward שיתקיים ביום ראשון. אם אתם שואלים את עצמכם מה זה Ubisoft Forward? אז נספר שזה הוא אירוע המשחקים החלופי של Ubisoft לאחר הביטול של אירועי E3. הטיזר הקצר שנלווה לחשיפת האירוע הציג חלקים קצרים מתוך עולמות המשחק של Watch Dogs Legion, Assassin's Creed: Valhalla ו-Hyper Scape החדש. היום החברה מעלה לערוץ היוטיוב שלה סרטון חדש שנותן לנו עוד קצת פרטים על האירוע המתקרב. הסרטון מפרט את לוח הזמנים של האירוע כאשר הקדמה לאירוע תתחיל בשעה 21:30 בשעון ישראל, כחצי שעה לאחר מכן תתחיל ההצגה המרכזית של הערב שתמשך כ-45 דקות ולאחריהם נקבל מופע סגירה, ככל הנראה תתקיים שיחה עם אחד המנהלים בחברה או עם חלק ממפתחי המשחקים המובילים/חדשים (בתקווה שנקבל כמה כאלה). 

אך אולי הדבר הכי מעניין שהיה בכל הסרטון הוא ההכרזה הקצרה על חלוקה של Watch Dogs 2 בחינם. אז איך זה יעבוד? כל שחקן אשר יתחבר לחשבון ה-Uplay שלו ויצפה באירוע דרך אתר החברה יקבל את Watch Dogs 2 בחינם לגמרי ישר לחשבון ה-Uplay שלו. נציין שהמשחק יתקבל בחינם עבור המחשב בלבד. ההכרזה על חלוקת המשחק בחינם שימחה הרבה מאוד אנשים ויכול להיות שהיא נועדה כהכנה לקראת Watch Dogs Legion אך ישנה גם האופציה ש-Ubisoft מפחדת שיקרה לה אירוע בסגנון "הקיץ של אביה" ואנשים לא יצפו באירוע ולכן היא מחלקת את Watch Dogs 2 בחינם כתמריץ לאנשים להיכנס לשידור. הסיבה עצמה פחות משנה שכן תמיד נשמח לקבל משחקים בחינם, במיוחד כאלו כיפיים ועשירים כמו Watch Dogs 2.

אתמול סיפרנו לכם שכנראה אחד הקלפים החזקים ש-Ubisoft תכננה לאירוע - סרטון גיימפליי באורך של 30 דקות של Assassin's Creed: Valhalla - דלף לרשת. ההדלפה הרסה במעט את ההפתעה שהכינו לנו אך למרות זאת אנו צפויים לקבל עוד המון פרטים וסרטונים על משחקי החברה השונים שנמצאים כרגע בפיתוח.
מה אתם חושבים על ההכרזה? האם זה יעודד אתכם לצפות באירוע? ספרו לנו בתגובות!

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י