הרשמה

אחרי יותר משנה, Sekiro מקבל עדכון

הרחבה זה לא, אבל גם זה משהו!

בזמן שרובנו כבר מחכים בקוצר רוח ל-Elden Ring, המשחק הקודם של FromSoft מקבל עדכון מיוחד.

Sekiro: Shadows Die Twice, זוכרים את המשחק? יצא לפני קצת יותר משנה וזכה שנה שעברה בפרס במשחק השנה במסגרת טקס Game Awards. המשחק אומנם מעולם לא קיבל הרחבה לסיפור כמו המשחקים הקודמים של From Software,  אבל אחרי שנה וחצי שהמשחק בחוץ, המשחק עומד לקבל עדכון תוכן חינמי!

המפתחת פרסמה ב-Twitter: "אנחנו נפעמים מכל שחקני Sekiro: Shadows Die Twice מסביב לעולם! לאור ההנאה המתמשכת שלכם, אנחנו עומדים לשחרר עדכון קטן ב-29 לאוקטובר, 2020 על מנת לאתגר, לעזור ולצ'פר שחקנים."

אז מה בעצם מחכה לנו בעדכון הקרוב? אז הדבר הראשון שאנחנו מקבלים נקרא Reflections Of Strength, הפיצ'ר הזה מאפשר לשחקנים לעשות רימאצ'ים עם בוסים שכבר ניצחתם בעבר, את הרימאצ'ים האלו ניתן לבצע מכל פסל במפה. הפיצ'ר השני נקרא Gauntlets Of Strength, מה שנכתב בפורום של Activision זה שהמצב הזה של המשחק הינו "אתגר של חיים בודדים שבאמת יעמידו את הרצון של הלוחמים האמיצים ביותר, או הטיפשים ביותר". בנוסף, הדגישו שבמסגרת האתגר, אם השחקן מת, עליו להתחיל הכל מההתחלה, כל זה מבלי לפרט מה בעצם תוכן האתגרים האלו.

אחרי העדכון, שחקנים גם יוכלו לשנות את הביגוד שלהם בכל פסל עם שלוש אפשרויות שונות, השמות של שניים מתוך שלושת הבגדים יקראו "Tengu" ו-"Old Ashina Shinobi". שניים מתוך שלושת הבגדים האלה ניתן להשיג דרך האתגרים שצויינו קודם, כשהביגוד השלישי ניתן להשגה על ידי סיום המשחק בפעם הראשונה.

העדכון האחרון הוא בעצם התקשורת עם שחקנים אחרים ברשת, לא אין אפשרות להגיע לשחקנים אחרים ולעשות להם טרור במשחק כמו במשחקי Dark Souls, אבל הפיצ'ר שחזר כעת הוא האפשרות להשאיר הודעות טקסט לשחקנים אחרים. אבל זה לא הכל, הפיצ'ר שיקרא Remnants, יאפשר לשחקנים לא רק להשאיר הודעות טקסט לשחקנים אחרים, אלא גם יאפשר לבצע הקלטה של עד כ-30 שניות משחק (כוונה למה ששחקן עושה בתוך המשחק ולא הקלטת וידאו), את ההקלטות האלה ניתן יהיה להעלות לשחקנים אחרים על מנת שיוכלו לצפות בהם. הפיצ'ר הזה יהיה זמין מיד לאחר ה-tutorial, אם שחקן ידרג את ההקלטה לאחר צפיה, השחקן שאחראי להקלטה יקבל ריפוי ל-HP מבלי להשתמש בריפוי או בישיבה ליד הפסל.

אז כל הטוב הזה מגיע לנו ב-29 באוקטובר ויהיה זמין לכלל שחקני Sekiro, ותיקים וחדשים כאחד, האם זה מה שיגרום לשחקנים שכבר סיימו את המשחק לפני יותר משנה לחזור לשחק? נחייה ונראה (אם המשחק יקבל אצ'יבמנטים חדשים לכבוד העדכון, אתם תראו אותי נכנס חזרה למשחק בקלות...). לשחקנים שמשחקים את המשחק כרגע או רק התחילו, התוספת היא משמעותית במיוחד ותוסיף לא מעט לעומק של המשחק.

מה אתם חושבים על העדכון? האם אתם תחזרו לשחק במיוחד בשבילו? האם אתם משחקים כרגע ומחכים לעדכון בקוצר רוח? מוזמנים לשתף אותנו.

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י