הרשמה

שמועה: המשחק הבא בסדרת Assassin’s Creed יתרחש בסין

Concept Art חדשים חושפים את הכיוון החדש של סדרת המשחקים

איך סוויסה אומר- "ראש על הכתף, אבל הלב רעב לאסיה"

בעוד שאנחנו עדיין מחכים להשקתו של הכותר האחרון בסדרת המתנקשים של Ubisoft הלא הוא Assassin's Creed Valhalla ב-17 בנובמבר מתחילות כבר לצוץ שמועות על המשחק שיגיע אחריו. למי שלא עוקב נספר שסדרת משחקי Assassin's Creed ידועה בין היתר במגוון הרחב של התקופות והמקומות שמשחקיה מתקיימים בהם. הסדרה לקחה אותנו למזרח התיכון של המאה ה-12, תקופת הרנסאנס באיטליה, המהפכה האמריקאית, האיים הקריביים, צרפת, אנגליה, מצרים ויוון העתיקות ובנובמבר אנו צפויים להכנס לנעליו של ויקינג באיזור אנגליה-נורבגיה.

אז כמו שאפשר להבין סוגיית זמן ומקום ההתרחשות של המשחק החדש בסדרת Assassin's Creed תמיד היה נושא שהיה קרוב לליבם של מעריצי הסדרה. בעוד שאנו שומעים כבר שנים בקשות מצד השחקנים שהכותר הבא של הסדרה יתקיים ביפן הקיסרית, ניראה ש-Ubisoft בוחרת להמשיך והתעלם מהבקשות כשככל הניראה הסדרה תתקדם לסין. השמועה שסדרת המשחקים תתרחש בסין נובעת מפרסום של Concept Art שפירסם ג'ון ביגורגן (John Bigorgne) באתר שלו, ביגורגן עובד בסטודיו במונטריאול של Ubisoft כבר תקופה ארוכה והוא הפיק בעבר Concept Art למשחקים שונים בסדרה כמו Syndicate ו-AC: Lineage.

ג'ון פירסם בסך הכל שתי תמונות ללא שם שמסגיר את הפרוייקט אך באחת רואים בבירור לוחמים רכובים על סוסים מול מבנה בסגנון סיני עתיק, יכול להיות לפני קרב שיתקיים באותו המבנה. בתמונה השניה אנו רואים דמות שהיא ככל הניראה גיבור המשחק כשהוא עומד באמצע יער עם עץ בונסאי גדול, עץ שמאוד מאפיין את איזור המזרח. נזכיר שבעבר Ubisoft עשתה ניסיון קטן עם הרעיון של משחק Assassin's Creed בסין עם Assassin's Creed Chronicles ויכול להיות שהיא רוצה לחזור לתקופה הזאת ולמנף אותה לטובת משחק שלם.

צריך לציין ששלב הצגת ה-Concept Art הוא שלב מוקדם מאוד בתהליך הפיתוח של משחקים וכרגע לא ידוע לנו כלום על עתיד סדרת המשחקים מלבד ה-Concept Art האלו, ולכן יש סיכוי סביר שהרעיון נגנז או בוטל לגמרי ולא יראה אף פעם אור יום.
מה אתם חושבים על האפשרות של משחק Assassin's Creed בסין? ספרו לנו בתגובות!

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י