הרשמה

אירוע State of Play של סוני חוזר ביום חמישי

ה-PS4 עדיין לא מת!

אנחנו מקבלים עוד עדכונים על משחקי PS4... אבל איפה המשחקים של ה-PS5?

חודש וקצת עברו מאז אירוע ההכרזות של Sony לקראת יציאת קונסולת הדור הבא שלה, ה-Playstation 5, כשקיבלנו כבר הבטחה כי זאת לא תהיה הפעם היחידה שאנחנו נשמע מהחברה לאורך הקיץ הקרוב. אחרי הצגה מרשימה במיוחד באמצע יוני, ישבנו בחוסר מעש בזמן שאנחנו מחכים לחדשות ועדכונים (איפה המחיר ותאריך ההשקה?). היום קיבלנו הכרזה בבלוג של Playstation כי ה-State of Play הקרוב יגיע ביום חמישי הקרוב ב-23:00 שעון ישראל ויערך כ-40 דקות.

אבל אתם בודאי שואלים את עצמכם "מה הקאץ'?". ובכן, באירוע לא יהיו עדכונים בכל מה שקשור ל-PS5. סוני כתבה כך: "רק על מנת להיות ברורים לחלוטין - לא יהיו עדכונים בנוגע למשחקים מהסטודיואים של Sony, לא יהיו עדכונים בנוגע לחומרה, עסקים, הזמנות מוקדמות או תאריכים גם כן. ביום חמישי, אנחנו הולכים להתמקד אך ורק בהצגת משחקים חדשים ומגניבים שמגיעים לקהל השחקנים הקיים של Playstation (ה-PS4 ו-PSVR). יהיה כיף!".

אז אומנם עדכונים בנוגע ל-Playstation 5 לא יהיו לנו השבוע עדיין, אבל עוד עדכונים על דברים שיגיעו עוד בדור הנוכחי, להראות שהדור הנוכחי עדיין חי ובועט ופה להישאר עוד קצת, מראים את הכוונה של Sony לא לזנוח שחקנים שכבר קיימים בדור הזה, האם יהיה שווה? נאלץ לחכות לחמישי ולגלות!

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י