הרשמה

כל הפרטים על העונה החמישית של Warzone נחשפים

אל דאגה, מחר היא כבר אצלנו

הנה באה הרכבת - בואו ילדים לשבת

זה לא משנה אם אתם המעריצים הכי שרופים או השונאים הכי מרים, לאן שלא תסתכלו תראו את המפלצת ה-Battle Royale של Activision שנקראת Warzone. אנו בטוחים שאין צורך לספר על Warzone אך כן נגיד שאחד הנושאים שהכי מעסיקים את קהילת השחקנים הוא נושא העונות של המשחק והתוכן שיגיע איתן. בעוד שאנו נמצאים בעונה הרביעית כבר במשך חודשיים זה ברור לכולם שהעונה החמישית נמצאת כבר מעבר לפינה, אך אתמול בלילה מפתחת המשחק פירסמה את הטריילר הרישמי ומלא האקשן לעונה החמישית שתגיע כבר מחר (5.8). הטריילר היה גדוש בפרטים גדולים וקטנים ששחקנים ביקשו להוסיף למשחק כבר במשך הרבה מאוד זמן והם סוף סוף קיבלו את מבוקשם.

הטריילר מתחיל עם אישור לשינויים שתקבל המפה. רוב מה שאנו רואים כבר נחשף ונרמז בעבר אך האירוע הגדול ביותר הוא פיצוץ גג האיצטדיון והאפשרות להילחם בתוכו. מיד לאחר פיצוץ האיצטדיון, הטריילר עובר מהר להצצה לרכבת שמצטרפת למשחק ותקיף את המפה כשמיד אחריה אנו מקבלים מבט אל מה שניראה כמו פיתרון חלקי לבעיית הצלפים. הפיתרון מגיע בדמות פיגומים כתומים עם חבל שיהיו על חלק מגגות המבנים (גם על גג האיצטדיון) ויאפשרו לשחקנים לגלוש במעליהם ולהפתיע בקלות את הצלפים שיושבים על הגגות. הטריילר הציג לנו גם את תחנת הרכבת שניראה שקיבלה קצת אהבה ושידרוג קל.

מלבד השינויים למפה הטריילר הראה לנו גם את הנשק AN 94 ואת ה-ACP9 ועוד מגוון של פריטים קוסמטיים חדשים. כמו כל עידכון של Warzone, גם העידכון הזה יהיה עצום. מפתחת המשחק מאפשרת לשחקנים להתחיל את ההורדה של העידכון כבר עכשיו אך כרגע זה אפשרי רק עבור שחקני ה-PS4 שמדווחים שגודל ההורדה הוא כ-36 ג'יגה. למרות ההורדה הגדולה אחד ממפתחי המשחק אמר שאחרי הורדת העידכון המשחק ישקול פחות ממה שהוא שקל לפניו, זה תמיד משמח לראות שהמפתחים קשובים לקהילת השחקנים שלהם.

לצד העידכונים ל-Warzone גם מצב המולטיפלייר של Modern Warfare מקבל תוכן חדש עם שתי מפות חדשות לגמרי ומצבי משחק "ישנים" שיקבלו אדפטציה למפות שקיימות במשחק.

כאמור העונה החמישית של Warzone תגיע מחר, ה-5.8 ותיהיה זמינה בחינם לכל השחקנים.
בואו נדבר, מה אתם חושבים על העונה החדשה? האם זה הכיוון שרציתם ש-Warzone ילך בו?

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י