הרשמה

כותר היריות Second Extinction יגיע ל-Early Access בחודש הבא

הדינוזאורים פולשים בספטמבר

תביאו חברים, הדינוזאורים באים

באירוע הראשון של Microsoft בו חשפה כמות גדולה של משחקים שצפויים להגיע ל-Xbox Series X, אחד המשחקים הבולטים שנחשפו הוא Second Extinction. מדובר בכותר יריות קואופרטיבי שיציב אתכם ואת חבריכם מול גלים של דינוזאורים אימתניים מסוגים שונים. כעת, לפי עמוד ה-Steam של המשחק, גרסאת ה-Early Access שלו תעלה לאוויר כבר בספטמבר 2020 (חודש הבא).

בפרסום בלוג בקהילת המשחק ב-Steam, המפתחים סיפרו כי ההחלטה להשיק את המשחק דרך תוכנית הגישה המוקדמת תאפשר להם לבנות את המשחק "עם הקהילה, ולא רק עבורה". זה יתן להם לצמוח ולשפר את המשחק ביחד עם השחקנים. "למה הקהילה שלנו מגיבה בחיוב? מה הם רוצים יותר? מה צריך לשפר? אנחנו נוכל לענות על השאלות האלה בעזרת גישה מוקדמת."

הלב של המשחק נקרא War Effort, ולפי הטריילר מדובר במפה ענקית שתוכלו דרכה לבחור את המשימות אליהם תצאו ביחד עם חברים. ככל שתהרגו יותר דינוזאורים ותשלימו משימות ואתגרים, תהיה לכם בחירה רחבה יותר מול אילו אתגרים תוכלו להתמודד. זה אומר שהמשימות רק יהפכו לקשות יותר ואפילו ייפתחו "אירועים" במקום מסויים במפה שישימו אתכם מול דינוזאורים מיוחדים וחזקים במיוחד. "War Effort הוא חלק אינטגרלי באיך שנציג דינוזאורים חדשים, משימות וחוויות חדשות בתור משחק Live Service, ומדובר במשהו שאנחנו מאוד מתרגשים לשפר ולפתח בזמן הגישה המוקדמת."

המפתחת סיכמה את העדכון בכך שהבהירה כי היא לא יודעת מתי המשחק צפוי לעזוב את הגישה המוקדמת ולקבל השקה כמשחק מלא. "כשהקהילה תהיה שמחה עם הכיוון של המשחק, וכשאנחנו נהיה מוכנים לצרף את כולם למסיבה, אז נעזוב את הגישה המוקדמת."

Second Extinction יגיע למחשב האישי בספטמבר ול-Xbox Series X כאשר יושק באופן מלא. שימו לב כי מכיוון שמדובר במשחק בחסות Microsoft, רק מחשבים עם מערכת הפעלה של Windows 10 יוכלו להריץ אותו.

 

גיא דהן - עורך תוכן

גיא דהן - עורך תוכן

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י