הרשמה

אכזבה: Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 נדחה ל-2021

זוכרים שהוא היה אמור לצאת במרץ בכלל?

2020 לא מפסיקה לסבול מדחיות משחקים

כותר ההמשך המצופה Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 נדחה ל-2021, כך הכריזה Paradox Interactive בציוץ בעמוד הטוויטר שלה.

"המטרה שלנו תמיד הייתה לספק את המשחק הכי טוב שאפשר, להכניס אתכם לסיאטל שעוצבה מחדש כעולם של חשכה, ולספק המשך ראוי למשחק Bloodlines המקורי", כך מתחיל הציוץ, וממשיך להסביר כי המשחק לא עומד בציפיות שהמפתחת וקהל המעריצים הגדירו עבורו. "הזזת ההשקה הוא אחד השינויים שאנחנו עושים כדי לוודא שתקבלו את החוויה הטובה ביותר". המפיצה הבטיחה כי בחודשים הקרובים נקבל מידע נוסף בנוגע לחלון השקה ו-"שינויים ארגוניים שיעזרו לנו להשיג את המטרה שלנו". לא ברור לנו מה זה אומר.

המשחק הזה מצטרף לשורה ארוכה מאוד של משחקים שקיבלו דחייה בשנת 2020, ביניהם FF7 Remake, Marvel's AvengersThe Last Of Us: Part II, Mafia: Definitive Edition, Halo Infinite ועוד. איך הלכה האמרה המפורסמת של Shigeru Miyamoto? "משחק רע הוא רע לנצח, משחק שנדחה בסופו של דבר יהיה טוב", ועד כמה שאנחנו מסכימים איתה, זה אף פעם לא כיף לשמוע על משחק מצופה שחוטף דחייה אחר דחייה.

Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 יושק לקונסולות ה-Playstation 4, Xbox One ולמחשב האישי ב-2021. פלטפורמות הדור-הבא גם כן יגיעו, אך לא ברור אם באותו חלון השקה. Image

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י