הרשמה

הפתעה: Ghost Of Tsushima צפוי לקבל מצב Co-Op

Sucker Punch מראה לכולם איך עושים את זה

מצב מולטיפלייר במשחק סינגל פלייר שלי? מה קורה פה?

הסטודיו Sucker Punch יצאו היום משום מקום ונתנו לנו סאקר פאנץ' שלא נשכח לזמן הקרוב. הסטודיו הכריז כי כותר הסמוראים החדש שלו - Ghost Of Tsushima, צפוי לקבל מצב מולטיפלייר קואופרטיבי חינמי, אותו נקבל בסתיו הקרוב.

לפי ההכרזה מעמוד ה-Playstation.Blog, מצב המשחק יקרא Legends, וישים את השחקנים בנעליהן של ארבעה דמויות שונות: Samurai, Ronin, Hunter ו-Assassin, "כל אחד מהם עם יכולות מיוחדות משלו אותן נחשוף בעתיד." יהיו שני סוגים שונים של משימות - משימות עלילתיות עבור שני שחקנים בלבד, ומשימות הישרדות עד ארבעה שחקנים שיוצבו מול גלים של אויבים שיעלו ברמת הקושי. "עם שני שחקנים, תוכלו להשתתף בסדרה של משימות שלוקחות את הבסיס של מערכת הקרב של Ghost Of Tsushima ומוסיפות לה טוויסט על-טבעי שלרוב יצריך שיתוף פעולה עם שותפכם. עם ארבעה שחקנים, תוכלו להשתתף במשימות הישרדות שם תילחמו מול האויבים הקשוחים ביותר שיש לצושימה להציע, כולל אויבי Oni חדשים עם יכולות על-טבעיות."

SP המשיכה ונתנה רמז קטן כי זה לא כל מה שיש ל-Legends להציע, והכריזה כי מצב המולטיפלייר יקבל משימת Raid לארבעה שחקנים שתגיע לאחר השקתו והיא "תשלח את השחקנים למימד אחר כדי להתמודד מול אויב רצחני ואימתני." לבסוף, המפתחת הכריזה כי המצב החדש יהיה חינמי לחלוטין, והבטיחה לשתף מידע נוסף על סוגי הדמויות, העיצוב שלהן, ועוד בעתיד הקרוב.

מה אתם חושבים על ההכרזה המפתיעה? ספרו לנו בתגובות!

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י