הרשמה

מסתמן: הכרזה על משחק Batman חדש תגיע היום

המשחק הבא של באטמן, או משהו אחר לגמרי?

אחרי חמש שנים בלי משחק חדש, לדעתנו הגיע הזמן של באטמן לחזור

ב-22 לחודש אנחנו צפויים לקבל חשיפה של שני משחקים חדשים מאת WB Games באירוע ה-DC Fandome, האחד הוא משחק Batman חדש שכולנו יודעים שהוא קיים אבל עדיין לא ידוע עליו שום דבר, והשני הוא משחק Suicide Squad שישים אותנו, לשם שינוי, בצד של החבר'ה הרעים במסע ציד נגד ליגת הצדק. כעת, נראה ש- WB מתכוננת לאירוע הגדול עם הכרזה חדשה שמתוכננת להיום ואותה היא רומזת בסרטון מסתורי בעמוד הטוויטר שלה.

הציוץ לא מציג יותר מדי חוץ ממסך שחור, קווים אדומים ומספרים תחת הכיתוב "Redacted" או באיות המעניין- "r3dakt3d". המספרים שמופיעים הם בעצם קוד מורס שמוביל אותנו לכתובת URL אשר לוקחת אותנו לאתר אינטרנט עם הכיתוב "We Have Been Expecting You". האתר מוביל אתכם לעמודי טוויטר, אינסטגרם ופייסבוק תחת השם, ניחשתם נכון - r3dakt3d. בסרטון שבציוץ תוכלו לראות תמונות שקופצות, רובן נראות כמו צורה של ינשוף. אם אתם זוכרים נכון, אחת השמועות החמות ביותר שמסתובבות ברשת בשנה האחרונה היא שהמשחק החדש של באטמן ישים אותנו נגד אויבים בשם Court Of Owls, ארגון עתיק שטומן בחובו צבא של מתנקשים שיוודאו שמטרות הארגון יצאו לפועל. תהיו בטוחים שהכוונות שלהם רעות, ויהיה מעניין לראות את באטמן מתמודד עם איום חדש שטרם נחשפנו אליו בטרילוגיית משחקי Arkham. 

לאתר המדובר יש גם שעון שסופר לאחור, והוא צפוי להגיע לסופו היום בשעה 18:00 שעון ישראל. איזו הכרזה הייתם רוצים לראות מהמפתחים האהובים של אחת מסדרות המשחקים הפופולריות ביותר בגיימינג?

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:28 07.07.2022 | Megagame89 Megagame89 (אורח)

  2. 2

       | פורסם ע"י