הרשמה

עלילות נבחרת ישראל ב-Nation Cup של Clan base

אתם וודאי כבר יודעים שבאתר www.clanbase.com מתקיימת בימים אלו אליפות אירופה למדינות (TDM 4v4) ב-F.E.A.R Combat . עבדכם הנאמן הוא אחד מנציגיה של נבחרת ישראל. אל תיבהלו, לא נהייתי פתאום שחקן אדיר. אני מחליף של הסגל הראשון.

החלטתי להביא בשבילכם סיקור קצר של התקדמות הנבחרת והמשחק הראשון שלה, אם זה מעניין אמשיך לעדכן אתכם גם בשבועות הבאים.

משחק ראשון - ישראל נגד צרפת

המשחק הראשון של שלב הבתים של הנבחרת היה נגד הצפרדעים הצרפתיות, שאנחנו נוטים תמיד לפגוש באופן מסורתי בכדורגל. בזמן האחרון הולך לנו לא רע נגדם בכדורגל, אך האם גם ב-FEAR?

המשחק התקיים ביום ראשון הקודם, Carb0n1zer לא יכל לשחק, ולכן החלפתי אותו. הסגל שלנו היה:

קפטן : aMenti`Ztr (הידוע יותר בכינוי ta1n`Katha)

שחקנים:

iCu`Diablo

iCu`Ascedancy

CRi>SilenTao

הצרפתים היו פייבוריטים לפי Cbooky (מנגנון הימורים על כסף וירטואלי בקלאנבייס) וקיבלו 66% סיכויי הצלחה. עובדה זו לא הייתה מפתיעה במיוחד. מדובר בשחקנים טובים ורובם באו רק משני קלאנים ולכן הכירו אחד את השני טוב מאוד. הנבחרת שלנו, לעומת זאת, לא שיחקה שום משחק לפני זה ביחד, ומרוב שלא היינו מתואמים אפילו לא השתמשנו באמצעי צ'אט קוליים.

שני המשחקים התרחשו בסרבר של הקלאן Ta1nted. זאת עובדה חשובה, כי זה סרבר אירופאי שבו לצרפתים היה פינג 60, לחברי הקבוצה שלי היו פינגים שנעו בין 100 ל-200 עקב בעיות לא ברורות של חיבור לשרת. אני מתאר לעצמי שכולכם יודעים מה פינג 200 אומר. אבל לא הייתה ברירה, הייתי חייב לשחק.

(הערה: כל התיאור של המשחק לקוח מזכרוני ויכולות להיות עובדות שגויות)

מפה ראשונה: Office

Ztr הזהיר אותנו מראש שהצרפתים הולכים לקמפר כמו חלאות, כי זה בדיוק מה שהקלאן שממנו רוב שחקני הנבחרת הצרפתית באים עושה בקביעות במפה הזאת. וכך בדיוק המשחק התפתח. הם נוצרו בחלק העליון של המפה, אנחנו נוצרנו בתוך המשרדים. בערך ב-8 הדקות הראשונות של המשחק כל צד התקמפר, כשאנחנו ניסינו לצאת כמה פעמים למעלה אך ללא הצלחה. פיגרנו אחריהם עד שנמאס לנו לקמפר, לכן התחלנו לדחוף למעלה. הצרפתים הפגינו שליטה טובה במפה ובשיתוף הפעולה וסייעו אחד לשני. רוב ניסיונותינו נכשלו והמפה נגמרה ביתרון של 150 נקודות לצרפתים. עבורי זה היה משחק מחריד שנגמר בסקור של משהו כמו 5/20. הרבה בזכות הפינג הקלוקל והברכיים הרועדות.

מפה שניה: Construction

המפה הזאת הייתה כבר סיפור אחר. בגלל שמדובר במפה פתוחה הצרפתים כבר לא יכלו לנצל את שיתוף הפעולה שלהם - וגם לא יכלו כל כך לקמפר. המשחק היה מאוד פתוח כשהצרפתים משתמשים המון בMelee ואחד מהם אפילו רץ עם אקדחים. במפה הזאת הלך לנו הרבה יותר טוב כש-ZTR פשוט שלט לחלוטין וסיים בסקור מגוחך של 50/30. גם לי אישית הלך במפה הזאת הרבה יותר טוב, ועל אף שסיימתי בסקור שלילי הצלחתי להוציא סקור יותר טוב משל Ascendancy, שזה כבר הישג בפני עצמו, במיוחד בהתחשב ב-200 פינג שהיה לי.

בסופו של דבר הצלחנו לנצח את המפה הזאת בהפרש זעום. אבל ההפרש שבו הצרפתים ניצחו במפה הראשונה היה גדול יותר ולכן הם ניצחו בעימות הכולל.

שישראל תפסיד לצרפת?

וכאן הגיע הטוויסט המעניין בעלילה, לאחר המשחק התברר שהצרפתים שיתפו שחקנים שאסור היה להם לשתף תוך כדי זיוף ID's והתחזות שלהם לשחקנים אחרים. אנחנו קיבלנו ניצחון טכני ויש סיכוי מאוד סביר שצרפת יורחקו לחלוטין מהטורניר.

שבוע שני - ישראל נגד צ'כיה

אחרי ההצלחה בשבוע הראשון התמודדנו מול צ'כיה. יחס ההימורים נתן לנו ולהם 50% לנצח. המשחק נערך שוב ביום ראשון, ולכן מילאתי את מקומו של Carb0n1zer, כך שהסגל שלנו נשאר כמו במשחק נגד צרפת. רק שהפעם החלטנו להשקיע קצת יותר והשתמשנו ב-Vent (צ'אט קולי), והפעם הפינג שלי היה סביר (Hooray).

הגענו כרגיל למירק, שם פגשנו את הצ'כים שהתגלו כחבר'ה שבלחץ יודעים לדבר אנגלית. ודיברו בינהם בעיקר בצ'כית.

מפה ראשונה CAMPus (האותיות הגדולות בכוונה)

התוכנית שלנו הייתה התוכנית הרגילה במפה הזאת, להשתלט על האיזור שבו יש את המדקיט ואת הארמור, וגם את החלונות המתצפתים על שני הצדדים של המפה. התוכנית עבדה לא רע ואכן הצלחנו לשלוט בקטע הזה רוב המשחק. הבעיה הייתה שזה לא ממש הפריע לתוכנית המשחק של הצ'כים שלקחו כולם פנטרייטורז - ואפילו אחד ASP וקמפרו בטירוף - במיוחד באיזור של קופסת הרפואה העליונה (איפה שיש ארמור ורימונים). אנחנו שיחקנו בזהירות, כי היה קשה מאוד לתקוף אותם. בשלב מסויים כמובן נמאס, וכשניסיתי לעשות להם Flank מהאיזור של תחנת השליטה 1 התגלתה מולי הזוועה...

אחד הצ'כים קימפר מאחורי הספה (זאת שיש עליה ארמור) עם פנטרייטור.

שפשפתי את עיניי בחוסר אמונה, האם זה משחק בינלאומי שאנחנו משחקים, או שמדובר בניובים שהתחילו לשחק אתמול? כך או כך,הקמפריות משתלמת, הבחור שקמפר מאחורי הספה (וחזר על כך כמה פעמים בהמשך המשחק) הצליח להרוג אותי.

בכל אופן, לא משנה לאן הוצאנו את הראש התגלה מולנו קנה של פנטרייטר או ASP. אבל מה, יש לנו את Ztr, שהצליח כרגיל לטבוח בכולם עם עוד 50/30 טיפוסי. וכיסה על הסקורים השליליים של שאר חברי הקבוצה, לי כמו לדיאבלו היה משחק רע ושנינו סיימנו עם -8 הריגות. אבל בכל זאת ניצחנו בהפרש קטן של 20 נקודות את המפה הזאת.

צילום מסך של הסקורים בCampus

מפה שניה - Factory

Ztr אמר לנו בונט לקחת את המפה לאט, וזה מה שעשינו - בעיקר באמצעות תנועה מסודרת יחד החלטנו שהפעם אנחנו נשמור על פוזיציה ובגלל שאנחנו מובילים, הצ'כים הם אלו שיהיו מוכרחים לתקוף אותנו. Ztr כרגיל היה אדיר, עד שהתנתק מהשרת במשהו כמו סקור של 16/3 (לטענתו, אני לא ממש זוכר) - המשחק הופסק עד שהוא חזר. הצ'כים שיחקו מלוכלך והשתמשו המון ב-Remotes, עד שZtr התעצבן ואמר לנו בונט פשוט לאסוף את כל ה-Remotes.

הצ'כים נהיו הרבה פחות אפקטיביים, וככל שהזמן התקדם גם Ascendancy שאוהב את המשחקים הצפופים האלה עם קרבות מטווח קרוב של g2a2 נכנס חזק למשחק. בסופו של דבר הצ'כים התחילו לאבד את הראש ולתקוף, אחד מהם אפילו כתב מתסכול באנגלית עילגת משהו לא ברור כמו "Katha impossible" (קאת'ה = Ztr) והפער רק גדל וגדל. במפה השניה כבר ניצחנו 531-342.

צילום מסך של הסקורים ב-Factory

מחשבות פוסט משחק

מבחינתי אני לא שיחקתי מספיק טוב במשחקים האלה, תירוצים תמיד יש, ישנתי רק 4 שעות בלילה, ואני נמצא בכושר רע. אבל יש לי עוד הרבה להשתפר כדי להגיע לרמה באמת טובה.

בשלב זה היינו במקום הראשון בבית, והמשחק הבא היה נגד שבדיה, עם סיכוי לא רע לנצח. לאחר מכן משחקים נגד גרמניה ופינלנד שהן הקבוצות הכי חזקות בבית. סיכוי קטן לעלות? אולי, עם קצת מזל ועזרה מהצרפתים.

שבוע שלישי - ישראל נגד שבדיה

הפעם היה סגל מלא, ואני לא יכלתי לשחק. כך שלא אוכל לכתוב לכם דיווח. החדשות הטובות הן שישראל הביסו את שבדיה בהפרש עצום. סיקור טוב אפשר למצוא בקלאן בייס:

http://www.clanbase.com/news_league.php?nid=233507&lid=2841

בשבוע הבא משחק נגד הגרמנים, אני מאמין שנהיה חייבים לנצח אותם כדי לעלות. כי רק שתי נבחרות עולות מתוך הבית של השש, ופינלנד הם חזקים מדי. את גרמניה לעומת זאת ניתן לנצח, אם כי ישראל בהחלט מגיעה כאנדרדוג למשחק הזה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    02:38 06.07.2007 |

    requiem aka ofir

  2. 2

       | פורסם ע"י