הרשמה

אליפות פיפ"א בחנוכה!

אליפות פיפ"א של Vgames

 

 

 

אתר המשחקים Vgames גאה להכריז על "אליפות 'הד-ארצי מולטימדיה' ו-BUG ב-FIFA2007". הטורניר יתקיים במהלך חופש חנוכה בדיזנגוף סנטר בתל אביב, בתאריך ה-18/12. ההשתתפות, בפעם הראשונה בארץ בטורניר בסדר גודל כזה, היא חינם אין כסף!

 

הטורניר יתקיים במשחק הכדורגל החדש FIFA 07 על קונסולות PlayStation 2. בין הפרסים: מסך פלזמה 19' למקום הראשון, מכשיר PSP למקום השני וקונסולת PS2 למקום השלישי, מתנת "הד-ארצי מולטמדיה". ההתאחדות הישראלית לכדורגל תספק לאירוע חולצות וכדורים חתומים על ידי שחקני הכדורגל המובחרים בישראל, תלושי קנייה מתנת פומה ישראל, וכן יוצעו פרסים נוספים.

 

ההשתתפות באירוע היא לבעלי עותק חוקי של פיפ"א 07 בלבד. יש לבוא לאירוע עם ההזמנה הרשמית שצורפה בתוך גירסאות ה-PC, או עם עטיפת המשחק. זו הפעם הראשונה שמפיצת משחקים ישראלית מקדמת טורניר בסדר גודל כזה, ובחינם, עבור לקוחותיה.

 

ההרשמה לאירוע תחל בשעה 9 בבוקר ותינעל בשעה 12 בצהריים. השחקנים יחולקו לבתים, וכל שחקן ישחק מינימום של 3 משחקים. ניתן לבחור קבוצות או נבחרות, ואורך מחצית יעמוד על 6 דקות.

שימו לב לחוקים הקפדניים של הטורניר, המתפרסמים באתר התחרות fifa.vgames.co.il - מטרתם היא להריץ את הטורניר, הראשון מסוגו בארץ בחינם, בצורה החלקה ביותר, להנאתכם ולסיפוקכם.

 

הכי חשוב - התאמנו מראש!

 

בכל שאלה אתם מוזמנים להיכנס לקהילת FIFA 07 באתר התחרות fifa.vgames.co.il, והשופטים שישפטו באירוע ישמחו לעמוד לרשותכם עוד לפני שהוא מתקיים. תוכלו למצוא שחקנים אחרים ולהתאמן אונליין.

אתר Vgames מאחל הצלחה למשתתפים.

 

לפרטים נוספים כנסו לאתר הרשמי של התחרות: fifa.vgames.co.il

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י