הרשמה

אליפות WWE 07 בחנוכה!

 

אליפות Vgames טיפו ו-BUG ב-WWE!

 

אתר המשחקים Vgames גאה להכריז על "אליפות Tipo ו-BUG ב-WWE Smackdown vs Raw 2007". הטורניר יתקיים במהלך חופש חנוכה בדיזנגוף סנטר בתל-אביב, בתאריך ה-19/12. ההשתתפות, בפעם הראשונה בארץ בטורניר בסדר גודל כזה, היא לגמרי בחינם!

 

המשחק

 

הטורניר יתקיים במשחק ההאבקות החדש WWE Smackdown vs Raw 2007 על קונסולות PlayStation 2. זהו המשחק הרשמי של אליפות ההאבקות המקצועית WWE, והוא אחד ממשחקי המחשב הנמכרים ביותר בישראל.

 

הקהל הרחב שיגיע למקום יוכל לשחק בחינם על גבי הקונסולות החדישות גם במשחקי האנימציה המצליחים Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 2 ו- Naruto: Ultimate Ninja – שני המשחקים החדשים בסדרות האנימציה היפניות הפופולריות ביותר בקרב הילדים. בין השחקנים במקום יחולקו עשרות פרסים מדליקים!

 

חוקים כלליים

 

ההרשמה לטורניר ה- WWE תחל בשעה 9 בבוקר ותינעל בשעה 12 בצהריים. השחקנים יחולקו לבתים, וכל שחקן ישחק מינימום של 3 משחקים. ניתן לבחור בין האוסף ענק של מתאבקים את הדמות האהובה עליך שתוביל אותך לניצחון.

 

שימו לב לחוקים הקפדניים של הטורניר, המתפרסמים באתר התחרות http://WWE.vgames.co.il - מטרתם היא להריץ את הטורניר בצורה החלקה ביותר, להנאתם ולסיפוקם של המתחרים.

 

הכי חשוב - התאמנו מראש!

 

בכל שאלה אתם מוזמנים להיכנס לקהילת WWE 07 באתר התחרות http://WWE.vgames.co.il, והשופטים שישפטו באירוע ישמחו לעמוד לרשותכם עוד לפני שהוא מתקיים. תוכלו למצוא שחקנים אחרים ולעזור לקהילת הWWE הישראלית לגדול, להתפתח, ובתורה להיות אחת הקהילות המובילות בארץ.

 

לחוקים המלאים לחצו -כאן-!

לטיפים למשחקיות מושלמת לחצו -כאן-!

 

אתר Vgames מאחל הצלחה למשתתפים.

 

לפרטים נוספים כנסו לאתר הרשמי של התחרות: http://WWE.vgames.co.il 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י