הרשמה

שירות EA Play זמין עכשיו ב-Steam

לצד השמחה יש גם חדשות עצובות

!EA: Shut Up and Take our Games

עברו כמעט 3 חודשים מאז שסיפרנו לכם על חזרתם של משחקיה של חברת EA לחנות המשחקים האינטרנטית הגדולה ביותר- Steam ועברו גם כמעט שבועיים מאז שהתבשרנו ששירותי המנויים של EA עברו מיתוג מחדש ויקראו מעתה "EA Play". לצד המיתוג מחדש EA הכריזה באותו הזמן, ששירות ה-EA Play יהיה זמין כמו כל משחקיה ב-Steam ב-31 לאוגוסט. אז כמו שאפשר לראות, בזמן כתיבת שורות אלו ופירסומן התאריך הוא ה-1.9 ובמהלך הלילה השירות הושק השירות ב-Steam כפי שהובטח לנו. 

אפשר להירשם כבר עכשיו לשירות EA Play דרך דף הסטים שלו כשמנוי חודשי יעלה כ-22.5 שקלים ומנוי שנתי יעלה 138 שקלים. למי שאינו בקי או לא מכיר את השירות נספר ש-EA Play מאפשר גישה חופשית להמון משחקים של EA כמו Titanfall 2 הנהדר, Battlefield 5 והכותר האחרון בסדרת Mass Effect, הלא הוא Andromeda כשאת הרשימה המלאה תוכלו לראות בדף הסטים של השירות. בנוסף לאלו, מנויים יקבלו גישה ל-10 שעות למשחקים חדשים של החברה שאינם כלולים בשירות לצד 10% הנחה לרכישות של משחקים/הרחבות/חבילות נקודות מבית EA. 

לצד החדשות המשמחות על הצטרפות EA Play ל-Steam אנו מתבשרים שבמקביל, חברת EA החליטה לחתוך משמעותית את המחיר של Rocket Arena. למי שאינו זוכר מה הוא Rocket Arena, שמואל כתב עליו ביקורת מלאה שאתם מוזמנים לקרוא אך נספר בקצרה שהוא משחק יריות ציבעוני ששואב הרבה השראה ממשחקי Arena Shooters מפורסמים כמו Quake ו-Unreal Tournament. המשחק הושק לפני חודש וחצי במחיר של 30 דולר (134 שקלים בארץ) אך כאמור היום מחירו יורד באופן קבוע לכ-5 דולרים בלבד (20 שקלים בארץ) בכל הפלטפורמות. ירידת המחיר האגרסיבית מגיעה ככל הניראה על מנת למשוך שחקנים למשחק שכן כמות השחקנים שרכשו אותו הייתה קטנה מאוד והביקורות אליו ב-Steam הן מעורבות. 

מה אתם חושבים על החדשות האחרונות מצד EA? האם תרכשו את Rocket Arena במחיר המוזל על גבול הבדיחה שלו? האם תנסו את שירות EA Play? ספרו לנו הכל בתגובות!

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:20 01.09.2020 | WarFox89 WarFox89

    עד BF 2021 אין הרבה דברים מעניינים לדעתי בקטולוג שלהם. וגם מה שמעניין הרוב כבר רכשו באוריג'ן אז קצת קשה לי להבין בדיוק למי מיועד השירות שמביא איתו לרוב את כל המשחקים הישנים של EA שחצי מהם גרועים וחצי מהם כבר ננטשו מזמן [כמו BF3 לדוגמא].

  2. 2

       | פורסם ע"י