הרשמה

חברה Tesla מגייסת צוות פיתוח משחקים

אחח, אילון מאסק, המתנה שלא מפסיקה לתת.

אולי ב-E3 2021 נקבל הכרזה על COD לטסלה?

כן, קראתם נכון: חברת טסלה (Tesla), המייצרת מכוניות חשמליות, פרסמה לאחרונה משרות פתוחות לגיוס שמתמקדות בבניית פלטפורמת גיימינג חדשה. הרומן של אילון מאסק (Elon Musk), מנכ"ל החברה, עם עולם הגיימינג התחיל ב-Tesla Ardace, שסיפקה אפשרות מעניינת של משחק מירוצים בשם Beach Buggy Racing בזמן הנהיגה. אחר כך משחק הפלטפורמה האהוב Cuphead הגיע גם הוא לרכבים (לא מאמינים? תריצו ל-0:12 בסירטון) וניראה שעכשיו החברה מתכוונת לעלות מדרגה, או יותר נכון לקפוץ גרם מדרגות שלם. 

המשרות שהתפרסמו כוללות מהנדסי משחקי מחשב, מהנדסי תוכנה ומהנדסי עיבוד. כל אלו יתמקמו באוסטין, טקסס, אבל יצטרפו לצוות הגיימינג שכבר קיים בחברה ונמצא בוושינגטון. רשימת המשרות שהתפרסמה העלתה ספקולציות כי לא מדובר בסתם הרחבה של הצוותים העוסקים בגיימינג או ביצירת משחקים, אלא בבניית פלטפורמת גיימינג חדשה של ממש. זהו תיאור מודעת הגיוס למשרת מהנדס משחקי מחשב:
"בהזדמנות הנדירה הזו לבניית פלטפורמה למשחקי מחשב, אנחנו מחפשים מהנדס תוכנה בעל מוטיבציה גבוהה כדי לעזור לנו ליצור את חווית התוכן הטובה ביותר בתחום הגיימינג הזמין במכוניות (Gaming in-car). בואו ליישם את הניסיון והידע שיש לכם בתעשייה ועזרו לנו לבנות את הפלטפורמה הזו."

מה אתם חושבים? מוזר, או דווקא דריסת רגל חשובה בתעשייה? כתבו לנו! 

גל כהן-ויינשטיין - כתבת תוכן

גל כהן-ויינשטיין - כתבת תוכן

משחקת על: PS4, 3DS

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Mario Kart

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Assassin's creed II, Pokemon Emerald

כשאני לא משחקת אני: מתלוננת שאין לי זמן לשחק;

מסר לעולם: אם אתה חושב שאתה יכול לעשות את זה טוב יותר, תוכיח

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י