הרשמה

שלט ה-DualSense משתמש בצלילים במשחק ליצור רטט

הריאליזם הזה נשמע מגניב

השלט של הקונסולה הבאה של סוני עומד לעשות שימוש בצלילים בתוך המשחק על מנת ליצור רטטים שונים בשלט

אז מה אנחנו יודעים בתכלס על ה-Playstaiton 5 כבר? ובכן, כרגע, לא הרבה: אנחנו יודעים כבר על משחקים שעומדים להגיע לקונסולה בשנה הקרובה, אנחנו יודעים איך הקונסולה תראה, על חלק מהציוד הנלווה שהיא תקבל ועל החומרה שהקונסולה מורכבת ממנה. אנחנו עדיין לא יודעים מה יהיה המחיר שלה, או מה תאריך היציאה המדויק שלה, אבל אנחנו מקבלים כל פעם טפטופיי מידע בנוגע ליכולות של הקונסולה. אנחנו כבר יודעים כי הקונסולה עומדת לתמוך ב-Backwards compatibility (לפחות למשחקי ה-Playstation 4), אבל הנה עוד פיסת מידע חביבה במיוחד לגבי השלט של הקונסולה.

כבר קיבלנו קצת מידע בנוגע ל-DualSense: שמענו קצת על המיקרופון/רמקול, על הטריגרים שאמורים "להסתגל" ללחיצות של השחקן, אבל כעת אנחנו מקבלים מידע נוסף בנוגע לטכנולוגיית הרטט של השלט. המידע מגיע מדיווח של Sony על הטכנולוגיה שהיא מפתחת ומתרכזת בין היתר בטכנולוגיית הרטט ואיך הרטט אמור להגיב לפעולות בתוך המשחק.

בדיווח נרשם: "אף על פי שה-DualSense יאפשר חווית משחק ריאליסטית יותר, מפתחים ייצטרכו יותר זמן וניסיון על מנת ליצור ווויבראציות איכותיות". הדיווח ממשיך בכך שעל מנת להוריד מכאב הראש שבשילוב של הרטט במשחקים, Sony הכניסו כלי שאמור לעזור ביצירה של גלים של רטט באופן מהיר יותר ממקודם, מה שאמור לעזור למפתחים לקצר תהליך שהיה לוקח יותר זמן על ה-DualShock 4.

הדיווח המשיך: "הפוקוס שלנו בפיתוח היה 'טכנולוגית רשת עצבית עמוקה', אבל הבעיה היתה שהיו מעט מאוד מחקרים בנושא שיכלו לעזור לנו בפיתוח הטכנולוגיה לחוש המישוש, רק לחוש הראיה והשמיעה. בהתחלה, בילינו ימים במעבר על כלל המידע שזמין עבורנו, מאוחר יותר, למדנו ובחנו את האלגוריתמים השונים בזמן שקיבלנו עצות ממומחים. כל זה איפשר לנו להפוך את העניין של גלי רטט לאוטומטי, מה שגורם לכך שזה יראה כאילו המפתחים יצרו את הרטט בעצמם."

בזמן שאנחנו מחכים בקוצר רוח לעוד מידע בנוגע לקונסולה, גם השלט מרגש אותנו לא פחות, האם אתם מתלהבים מהקונסולה? מחכים בקוצר רוח גם כן? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות.

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י