הרשמה

האם הרימאסטר לטרילוגיית Mass Effect יגיע מוקדם מהצפוי?

"כאן המפקד שפרד, וזה האתר הכי האהוב עליי"

אנחנו מנסים לקחת הכל בעירבון מוגבל, אבל כבר אפשר להריח את ההייפ באוויר

למקרה שאתם לא מעודכנים, בחודשים האחרונים מסתובבת שמועה ברשת שטרילוגיית משחקי Mass Effect, משחקי התפקידים האגדיים של Bioware, צפויה לקבל גרסאת רימאסטר שתביא אותה, סוף סוף, לקונסולות הדור הנוכחי. כעת, עיתונאי מקורב ל-EA טוען כי אנחנו צפויים לראות הכרזה והשקה רשמיים בזמן הקרוב.

העיתונאי ג'ף גראב (Jeff Grubb) העלה פודקאסט בערוץ היוטיוב שלו, שם טען כי "אני יודע שהתכנון המקורי, לפחות עד השבוע האחרון, היה להכריז על הפרוייקט בתחילת אוקטובר, ולהשיק אותו בסוף אוקטובר." גראב המשיך ואמר: "זה יכול להתחיל להתפספס, זה נשמע כמו אופציה, אבל שום דבר עדיין לא בטוח."

"אני יודע בוודאות שזה אמיתי, ראיתי דיי והותר הוכחות כדי לדעת שזה אמיתי, זה מגיע ב-2020 וזה לא הוכרז עדיין. אני חושב ש-EA מתכננים להפוך את הרימאסטר לטרילוגיה לדבר הגדול הנוסף שהם משחררים לצד Star Wars Squadron במחיר 60$ עבור תקופת החגים הזו, אז אני בטוח שזה יקרה בתקופה הזו." לבסוף, גראב הבהיר כי מעריצים צריכים לצפות לשדרוג גרפי ולא לרימייק שצפוי לשנות לחלוטין את פני המשחק.

אז דבר ראשון, כרגיל, קחו הכל בעירבון מוגבל. דבר שני, ל-EA יש הזדמנות לשלוט בחודש אוקטובר עם שתי השקות ענקיות שיתפסו הרבה תשומת לב, והם יהיו חייבים לעשות את זה לפני ש-Cyberpunk 2077 יראה אור בנובמבר אחרת תהיה להם תחרות קשה מאוד על הזמן והכסף של הגיימרים. 

גיא דהן - עורך תוכן

גיא דהן - עורך תוכן

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י