הרשמה

תוכניות העתיד של Risk of Rain 2 נחשפות

הרחבות, מודים ובעיקר - כיף גדול.

כנראה שכן ירד גשם בזמן הקרוב.

לאחר השקה מוצלחת, כשלא פחות מ- 70,000 שחקנים שיחקו במשחק בו זמנית, המפתחת Hopoo Games מתכננת לאן Risk of Rain 2 ילך מכאן. בעדכון שפורסם בסטים, הסטודיו הציג מספר תוכניות לעתיד, בדגש על פיתוח יצירתי ומציאותי של המשחק, שכולל הרחבת התמיכה במודים והרחבות חדשות למשחק, וכן הגדלת צוות המפתחים.

אם לא ידעתם, אז ל-RoR2 יש קהילת מודים פעילה, אבל עד כה לא הייתה תמיכה רשמית במודים או ב-Steam Workshop. למרות זאת, המפתחים כן ניסו לעזור לקהילת המודים בעדכונים שונים לאורך תקופת ה- Early Access, וכעת הם נחושים לשפר את התמיכה בצורה נרחבת. "תמיד התלהבנו מקהילת המודים הגדלה של RoR2. אנחנו אוהבים לראות את העבודה היצירתית שלכם, מחשבות על המשחק, ועיצובים מחוץ לקופסא. תמיכה במודים היא משהו שממש רצינו לעשות רשמית, וכל כמה עדכונים היינו מוסיפים שינויים כדי לתמוך בקהילה." בסטודיו מדגישים כי "אחת מהמטרות שלנו לעתיד היא להקל על מודרים. אחנו לא יודעים בדיוק איזו צורה זה ייקבל, כי יש הרבה חלקים זזים, אבל אנחנו מקווים לתמוך בקהילת המודים."

נוסף למודים, המפתחת מתכננת על מכירת חבילות הרחבה גדולות, שיהיו שוות ערך לכמה עדכוני תוכן בגודלן, כשהן ייצאו פעם-פעמיים בשנה. ההרחבות יהיו בעלות נושא מסויים, עם תוכן חדש שבנוי מסביב לנושא הזה. המפתחים דאגו לציין גם כי עדכונים לנוחות המשחק, איזונו ותיקוני באגים עדיין יהיו זמינים וחינמיים לכולם, ולהסביר מה עומד מאחורי ההחלטה ללכת לכיוון של הרחבות גדולות:

  • ההכנסה הנוספת תעזור לשכור מפתחים חדשים שיעבדו על המשחק, ולשלם על עלויות הפיתוח לקונסולות.
  • יותר שחקנים עשויים לחזור למשחק עקב הרחבה גדולה. RoR2 מתחרה בכל משחק אחר על הכוכב על הזמן והריכוז שלכם - וככל שהמשחק מזדקן, ומשחקים מגניבים חדשים יוצאים, הסטודיו צריך לוודא שאם אתם כבר תחזרו ל RoR2, זה יהיה למשהו יותר מלהיב משורד אחד ו-8 פריטים.

לבסוף, Hopoo Games הכריזו על עדכון תוכן חדש, לכל הפלטפורמות, כ-"תודה אחרונה לשחקנים - וגם לעצמנו" שיוסיף דברים שהסטודיו נאלץ לחתוך עקב מגבלות זמן ויתן מענה לפידבקים שקיבלו, ועל ההגעה הקרובה של המשחק ל-Google Stadia, עם מפה חדשה ואקסקלוסיבית לפלטפורמה של גוגל.

אז מה אתם חושבים? תקנו את ההרחבות, או תסתפקו במשחק הרגיל? ספרו לנו בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    11:25 16.09.2020 | Or.A Or.A

    משחק נהדר, נקווה שימשיך להתפתח בכיוון הנוכחי שלו.

  2. 2

       | פורסם ע"י