הרשמה

תשכחו מ-Origin ותגידו שלום ל-EA Desktop App

אחרי שנים ארוכות, תוכנת Origin מגיעה לסופה

האם זה מה שיגרום לפחות שנאה כלפיי EA?

לכל אחד מאיתנו יש את התוכנה הזאת שהוא ממש שונא אבל חייב להשתמש בה ושחקנים רבים יכולים להעיד שעבורם התוכנה הזאת היא Origin מבית EA. למרות שרבים מאיתנו כבר "למדו לחיות" לצד Origin, היא לא תמיד הייתה פה ובפועל היא הושקה ב-2011. הפיתוח וההשקה של Origin הגיעו כחלק ממהלך ארוך של EA לעזוב את חנות המשחקים של Steam (המקום המרכזי שבו נמכרו משחקיה עד אותו הזמן) ולפתוח חנות משחקים עצמאית משלהם כדי למקסם את אחוזי הרווח שלהם ממכירת משחקים. באופן מוזר טיפה בחודשים האחרונים אנו רואים את היפוכו של המהלך משנת 2011 עם חזרתם של משחקי EA ושירות EA Play ל-Steam. מיד עם השקתה, Origin הייתה שנואה מאוד על ידי קהילת השחקנים מהרבה סיבות אך בעיקר בשל העובדה שגם משחקים שנרכשו ב-Steam הצריכו את הפעלת Origin. מאז ועד היום Origin קיבלה כמה עידכונים ושיפורים משמעותיים אך היא עדיין נשארה נחותה מאוד ביחס ל-Steam. כיום אנו מקבלים את ההכרזה ש-EA החליטה לקחת את תוכנת המשחקים שלה למקצה שיפורים גדול.

בראיון שהעניק סגן נשיא EA, מייק בלאנק (Mike Blank) לאתר Gamesindustry נאמר ש-EA החליטה למתג מחדש את תוכנת המשחקים שלה בשם- EA Desktop App תוך כדי שהיא נפטרת לגמרי מכל זכר מהשם Origin. את ההסתייגות מ-Origin ראינו כבר בעוד מקומות כמו שינוי שמו של שירות Origin Access ל-EA Play. לצד שינוי שמה, התוכנה תקבל גם מראה חדש ומרענן שיאפשר "יצירת יותר חוויות חברתיות, מהירות וחסרות מאמץ עבור שחקנים". בנוסף לאלו, נאמר ש-EA Desktop App נבנתה לגמרי מ-0 כשהיא תציג גם מגוון שיפורים בנושא מהירות הורדות משחקים ועידכונם ובתחום התחברות משתמשים לתוכנה. 

נכון לעכשיו, EA Desktop App לא קיבלה תאריך השקה אבל אפשר כבר להירשם עבור הבטא שלה. למרות זאת, EA אומרת כבר עכשיו שלא כל המשחקים שלה יהיו זמינים בבטא מההתחלה.
מה אתם חושבים EA Desktop App? בזבוז כסף או שיפור מבורך? ספרו לנו בתגובות!

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:07 22.09.2020 | ron77 ron77

    שאלה יש לי חשבון בORIGIN למה אני לא יכול להיתחבר בסטים לחשבון EA PLAY

  2. 2

       | פורסם ע"י