הרשמה

יהיה בסגר - כל הסדרות שיעבירו לכם את הזמן עד החזרה לשגרה

כל הסדרות הגדולות של החודש הקרוב שיעביר לכם את הסגר בכיף

בין בייבי יודה לבית רדוף רוחות, הגיע הזמן לעשות סדר בסדרות סתיו 2020

חווית הסגר יכולה להיות לא נעימה ויכולה להוביל לתסכול ושעמום גם את גדולי הגיימרים. בדיוק בשביל זה הבאנו לכם כמה המלצות לסדרות שיעזרו לכם לנקות את הראש מהמציאות ויגרמו לכם להניח את הקונטרולר (או המקלדת, אנחנו לא גזענים פה) ולהכניס למיקרו שקית פופקורן. 

הבנים (The Boys) עונה 2

פרק חדש כל יום ו', Amazon Prime

אם נמאס לכם לשחק גיבורים ואתם מוכנים להיחשף לצד האפל והזדוני של גיבורי העל הגיע הזמן שתכירו את The Boys. העונה הראשונה זכתה לשבחים והעניקה לנו מבט חדש ומפחיד על מה היה קורה אם כוחות על באמת היו קיימים אבל ניתנים לחבורה של פסיכופתים חסרי רחמים שעובדים תחת תאגיד בינלאומי ענק ששולט בכל. מי יכול לעמוד נגדם? חבורה של אנשים לא מתפקדים, ביניהם הכוכב הישראלי תומר קאפון, שנשבעו לחשוף את העולם לצד האמיתי של "גיבורי העל" האהובים. הסדרה מעניקה צד מרענן ומפתיע על סדרות גיבורי העל שזכינו להם בשנים האחרונות, באמצעות עיבוד לקומיקס שחור וחסר רחמים שגורם למשחקי הכס להיראות כמו סדרה בערוץ הילדים. תוכלו להשלים את העונה הראשונה ב- Amazon Prime ולצפות בפרקים שכבר שודרו בעונתה השנייה של הסדרה המצליחה. אם אתם מחכים להשלים אותם בבינג' רצחני, תשמחו לדעת שהפרק השמיני והאחרון של העונה השנייה ישודר ב-9 באוקטובר.

ראצ'ד (Ratched)

העונה עלתה בשלמותה ב-18.9, Netflix

המוח המעוות של ריאן מרפי (יוצר Glee ואנתולוגיית אימה אמריקאית) הביא לנו הרבה סדרות שנעות בין הומור לאימה וכעת הוא מעניק לנו פריקוול לסרט "קן הקוקייה". סיפור המקור יעקוב אחרי האחות ראצ'ד ויתעד את המהפך שלה מאחות צעירה בבית משוגעים למפלצת סדיסטית וחסרת רחמים. מרפי הגדיר את הסרה כמותחן פסיכולוגי אימתי שיסביר את ההדרדרות של מילדרד ראצ'ד עד למצבה ב"קן הקוקייה". הסדרה תמנה 8 פרקים ותכלול קאסט עשיר ומגוון.

מי מתגורר באחוזת בליי (The Haunting of Bly Manor)

העונה תעלה בשלמותה ב-9.10, Netflix

אם אתם חובבי סדרות או משחקי אימה, זו הסדרה בשבילכם! אחרי שהעונה הראשונה באנתלוגיית האימה החדשה של נטפליקס, מי מתגורר בבית היל (The Haunting of Hill House) גרמה לנו לישון עם מנורת לילה במשך שבוע, מגיע אלינו סיפור חדש ומצמרר לא פחות. הסיפור הפעם יבוסס על ספר בעל אותו השם ויתמקד בבחורה צעירה שנשכרה על ידי אדם לשמור על אחייניו שהועברו לחזקתו בבית כפרי בפרברים. כשהיא מגיעה לאחוזת בליי, האומנת הצעירה מתחילה לחוות מראות שירדפו אותה. אם צפיתם בבית היל ונהניתם מהקאסט המצוין, תשמחו לשמוע שחלקו חוזר בתפקידים חדשים לאייש את האחוזה.

המנדלוריאן (The Mandalorian) עונה 2

החל מה-30.10, Disney Plus

אם אתם מעריצי Star Wars מושבעים, או אוהבי סיפורי פרשים בודדים, הגעתם לסדרה הנכונה. העונה הראשונה של המנדלוריאן התקבלה בתשואות רבות ובתגובות חיוביות, במיוחד אחרי טרילוגיית הסרטים שזכתה לביקורות רבות מצד המעריצים. הצטרפו בעונה השנייה אל המנדלוריאן ולילד, או בשמו הקליט יותר בייבי יודה, למסעותיהם במקומות חדשים בגלקסיה רחוקה מאוד. This is the way.

 

כיתבו לנו בתגובות לאיזו סדרת סתיו אתם הכי מצפים או אם פספסנו סדרה שכולם חייבים לדעת עליה!

שיר כהן - כתבת תוכן

שיר כהן - כתבת תוכן

משחקת על: PS4

בחיים לא תנצחו אותי ב: Icy Tower

המשחק שהגדיר לי את הילדות: ג'אז הארנב

כשאני לא משחקת אני: סטודנטית עייפה

מסר לעולם: עדיף כישלון מפואר מחלומות במגירה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י