הרשמה

השחקן ג'יימי פוקס חוזר לסרטי Spider-Man

הכל על הידיעה המחשמלת, וגם לוח הזמנים החדש של העולם הסינמטי של מארוול

ג'יימי פוקס חוזר לקטול עכבישים

אם בעת האחרונה אתם מרגישים שכל מה שאתם קוראים עליו זה ספיידרמן, איש העכביש השכונתי והחביב, אתם כנראה צודקים. אבל הפעם יש לנו חדשות מחשמלות במיוחד. לפני מספר ימים החלה חרושת שמועות בנוגע למגעים סודיים בין מארוול לבין ג'יימי פוקס (Jamie Foxx), השחקן שגילם את הנבל הידוע לשמצה "אלקטרו" (Electro) בגרסא כחולה ומיוחדת במינה בסרט The Amazing Spider-Man 2.

אתמול, השחקן אישר באינסטגרם את מעורבתו בסרט השלישי של ספיידרמן, כאשר הפעם הוא יתמודד מול גרסאתו של טום הולנד ביקום הקולנועי של מארוול. פוקס הבטיח שהוא חוזר לשחק את הנבל המחשמל, והפעם בגרסא שלא תהיה כחולה, והוסיף  תמונה שמרמזת על ה- Spiderverse,  אשר מכניס לעולמו של פיטר פרקר גרסאות שונות שלו מיקומים מקבילים. הציוץ נמחק מאז, והתמונה לא אושרה כקונספט ארט מקורי, אך היא הציתה גל שמועות נוסף בנוגע למעורבותם של אנדרו גארפילד (Andrew Garfield) וטובי מגוואייר (Tobey Maguire) בפרויקט המסקרן.

כאמור, פוקס שיחק בעבר את אלקטרו בסרט האחרון של אנדרו גארפילד כאיש העכביש. אחריו, החליטו אולפני Sony אשר ברשותם הזכויות לדמות ועולמה, לשתף פעולה עם חברת מארוול וללהק גרסא חדשה וצעירה (טום הולנד) לתוך העולם הקולנועי המורחב שכולל את חברי הנוקמים. בסוף הסרט של The Amazing Spider-Man 2 קיבלנו רמיזה עבה לקיומם של ה-Sinister Six, חבורת נבלי העל של ספיידרמן שהרכיבה במהלך השנים את חלק מהנבלים האייקונים ביותר במארוול. אך מכיוון שהפרויקט נגמר בטרם עת, לא זכינו לראות כיצד הפוטנציאל ימומש.  כעת, עם צירופו של אלקטרו לעולם הקולנועי של מארוול, ועם הנבלים אשר הוצגו לנו בסרטים האחרונים של ספיידרמן, ייתכן שסוף סוף נזכה לראות את שישיית הנבלים מתאחדת בעתיד הלא רחוק.

.

הסרט השלישי של ספיידרמן עתיד לצאת ב-21 בדצמבר 2021, לאחר שנדחה מה-16 ביולי 2021 בעקבות משבר הקורונה ודחיית יציאת "האלמנה השחורה" (Black Widow) שהייתה אמורה להגיע אלינו במאי האחרון. אלו הם תאריכי יציאת הסרטי היקום הקולנועי לאחר הדחייה:

מה דעתכם על חזרתו של פוקס לסרטי Spider-Man? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שיר כהן - כתבת תוכן

שיר כהן - כתבת תוכן

משחקת על: PS4

בחיים לא תנצחו אותי ב: Icy Tower

המשחק שהגדיר לי את הילדות: ג'אז הארנב

כשאני לא משחקת אני: סטודנטית עייפה

מסר לעולם: עדיף כישלון מפואר מחלומות במגירה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י