הרשמה

הסיפור של Cyberpunk 2077 יהיה קצר יותר משל The Witcher 3

אבל היי, אנחנו רק רוצים את המשחק בידיים שלנו.

הפוך CD Projekt, הפוך

לאחר הופעה די מלהיבה ב-Night City Wire האחרון שם נחשפו טריילרים חדשים ודרישות המערכת של Cyberpunk 2077 למחשב, ועם התחממות השיווק של המשחק, CD Projekt Red ממשיכה לתת לנו עוד פרטים חדשים לגבי המשחק המצופה שלהם, ואנחנו לא מתלוננים.

בשיחה בטוויץ' שנערכה עם סטרימרים אחרי Night City Wire, חשף המפתח פטריק ק. מיליס (Patrick K. Millis) כי הסיפור המרכזי של סייברפאנק יהיה "קצת קצר יותר משל The Witcher 3". לדבריו, "אנחנו כן יודעים לומר שהסיפור המרכזי בסייברפאנק קצת קצר יותר משל The Witcher 3 כי קיבלנו הרבה תלונות שהעלילה המרכזית של The Witcher פשוט הייתה ארוכה מדי". עוד הוא הוסיף כי "אם מסתכלים על המספרים, אפשר לראות שהמון אנשים שיחקו ממש רחוק אל תוך הסיפור אבל אף פעם לא סיימו אותו. אנחנו רוצים שתחוו את הסיפור המלא, אז כן קיצרנו את העלילה המרכזית, אבל יש עדיין הרבה מה לעשות." הודעה זאת אולי מגיעה כמידע שלילי עבור חלק מהשחקנים אך אם להאמין למיליס זה הוא מהלך עבור טובת מרבית השחקנים.

אבל, עם כל התוכן הצדדי של המשחק, ועם העובדה שלקח לסיים את The Witcher 3 בין כ-60 ל-150 שעות (בהחלט תלוי בקצב שלכם), לא נראה שיש מה לדאוג לגבי המשחק החדש.
אז מה אתם אומרים, תשחקו במשחק או שתשחקו במשחק? ספרו לנו בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י