הרשמה

שמועה: Metal Gear Solid יוצא מחדש למחשב ומקבל Remake אקסלוסיבי ל-PS5

חברת Konami מסרבת לוותר על סדרת ההתגנבות המצליחה

האינטרנט מוצף שמועות על Solid Snake והחברים, אנחנו פה לעשות קצת סדר!

נראה שמגיפות כלל עולמיות מעוררות אצל Konami היפנית רגשות נוסטלגיים כאשר בימים האחרונים סדרת משחקי הריגול האגדית Metal Gear Solid מציפה שלל שמועות בעולם הגיימינג. נראה ש-Konami מסרבת לתת לפרנצ'ייז מנוחה גם חמש שנים לאחר המשחק החמישי והאחרון בסדרה הראשית עליה חתום הידאו קוג'ימה האגדי ושנתיים אחרי Metal Gear:Survive, שהיה ניסיון לא מוצלח במיוחד להמשיך לנצל את התהילה של מטאל גיר גם אחרי עזיבתו של קוג'ימה את החברה ויציאתו לדרך עצמאית.

בתור התחלה, נראה ששני הכותרים הראשונים בסדרה המצליחה יגיעו שוב למחשב האישי יותר מעשרים שנה לאחר יציאתם. כשלאחרונה הופיעו דירוגי הגיל של Metal Gear Solid ,Metal Gear Solid 2:Substance  ואפילו של Metal Gear המקורי שיצא אי שם בשנת 1987 ל-MSX בלבד (כן זה זמן טוב לעשות גוגל). שלושת המשחקים הללו הופיעו באתר של שירות דירוג המשחקים של ממשלת טייוואן. מה שמאמת כמעט בוודאות את שנאמר למעלה. Metal Gear Solid הגיע ל-Playstaion בשנת 1998 ול-PC בשנת 2000. Metal Gear Solid 2:Substance הגיע באופן דומה ל-PC בשנת 2003 כגרסא מורחבת של Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty שיצא תחילה ל-Playstation 2. עם זאת, במרוצת השנים השגת עותק הפכה למשימה קשה יותר ויותר וההוצאה הדיגטלית צפויה לפרוט לרבים על מיתרי הנוסטלגיה.

יתר על כן, חוץ מהוצאה דיגטלית, מקורות טוענים ש-Konami עובדת על Remake חדש לגמרי של Metal Gear Solid הראשון ל-Playstation 5 ול-PC. אם לא די בכך גם דובר על הוצאה מחודשת (Remaster) של שלושת המשחקים שבאו אחריו כשכרגע לא ברור מתי ולאילו פלטפורמות הם יגיעו. למרות זאת, כרגע היינו ממליצים לקחת את הנאמר עם קורטוב של ספק, שכן הידיעה הגיעה מערוץ ה-Youtube שבכלל מתמחה בחומרה RedGamingTech וכרגע לא ברור על מה נשענים שם. במיוחד ש-Konami לא המפתחת הכי ברורה בתעשייה. אם בכל זאת הדבר יתברר כאמת הרי שזו הזדמנות מדהימה לקהל חדש של שחקנים לחוות את אחת מסדרות המשחקים האהובות ביותר בהיסטורית על ידי השחקנים והמבקרים כאחד. במיוחד לאחר המון ניסיונות של מודרים להחיות את המשחק מחדש ולהביא אותו לסטנדרטים של ימינו.  

מה איתכם? האם אתם נמנים ממעריצי הסדרה? האם הייתם רוצים להיכנס בפעם הראשונה\שוב לנעליו של Solid Snake המרגל האגדי? ספרו לנו בתגובות! 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י