הרשמה

נחשף תאריך היציאה של ההרחבה השנייה של Pokemon Sword and Shield

חודש אוקטובר רק ממשיך להתמלא במשחקים נהדרים!

ההרחבה החדשה תביא איתה עוד פוקימונים חדשים ועוד אזורים לחקור.

היום הוכרז תאריך היציאה של ההרחבה השנייה של משחקי הפוקימון האחרונים ל-Switch, משחקי Pokemon Sword and Shield. ההרחבה שנקראת The Crown Tundra תשוחרר ב-22 באוקטובר ותתן לשחקנים להסתובב ברחבי אזור חדש מושלג וקפוא. כפי ששמענו בהצגה הראשונית של ההרחבה מלפני כמה חודשים, האזור החדש יחזיר כמה פוקימונים שלא הופיעו במשחק המקורי, כולל פוקימונים אגדיים בצורות חדשות כמו הציפורים האגדיות שמקבלות מראה חדש וסוגים חדשים. 

את ההרחבה החדשה ניתן להשיג כחלק מה-Expansion Pass של המשחק או, החל מ-6 בנובמבר כחלק מחבילה מיוחדת שתכלול את המשחק הבסיסי ושתי ההרחבות על אותו הכרטיס, במה שיאפשר לשחקנים חדשים להתנסות עם החוויה כולה בבת אחת. בנוסף, במהלך התקופה הקרובה שחקני המשחק יוכלו לקבל קוד שיאפשר להם להשיג פיקאצ'ו מיוחד עם אחד הכובעים של אש מסדרת האנימה המצליחה. תוכלו לעקוב אחרי חלוקת הקודים של הפוקימון האהוב כאן.

ורק לסיום, הפרזנטציה הסתיימה עם קליפ מוזיקלי של להקת Bump of Chicken היפנית ששרה את השיר "Acacia!" יחד עם אנימציה פשוט מדהימה שעוברת על כל ההיסטוריה של משחקי פוקימון, מהמאמנים השונים, החברים/יריבים, האלופים שנגדם תילחמו, הפרופסורים השונים, הפוקימונים ההתחלתיים ואירועים מיוחדים במשחק. זאת דרך נהדרת לסיים פרזנטציה של פוקימון ואני באמת התרגשתי לראות את זה.

צמד המשחקים Pokemon Sword and Shield היה אחד ממשחקי השנה שלי, למרות כל הבעיות שהיו להם. את הביקורת שלי למשחקים תוכלו לקרוא כאן ואת הפרזנטציה המלאה תוכלו לראות כאן למטה:

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י