הרשמה

סדרת CGI חדשה עבור Resident Evil מגיעה ל-Netflix

עוד Resident Evil בבקשה!

חודש עבר מאז שקיבלנו הכרזה כי סדרת משחקי הזומבים מקבלת סדרה בנטפליקס, והנה אנחנו מגלים שאנחנו דווקא מקבלים שתיים!

מעריצי Resident Evil, התאחדו! עושה רושם ששנת 2021 תהיה שנה גדולה במיוחד עבורנו! אז אומנם הדבר הגדול באמת שמגיע שנה הבאה הוא המשחק השמיני בסדרה, Resident Evil Village, אבל זה בהחלט לא הכל: לפני קצת יותר מחודש, קיבלנו חדשות כי סדרת המשחקים מקבלת סדרה חדשה ב-Netflix, הסדרה תעקוב אחרי הבנות של ווסקר כאשר אלו חוזרות ל-Raccoon City המחודשת. כעת מסתבר לנו שלא היה מדובר בפרויקט הטלוויזיוני היחיד של המותג שיגיע ל-Netflix: קבלו את Resident Evil: Infinite Darkness!

על פי הטריילר שהוצג במסגרת כנס ה-Tokyo Game Show ביפן, ניתן להבין כי העלילה של הסדרה תעקוב אחרי קלייר וליאון, שתי הדמויות הראשיות של Resident Evil 2, כאשר קלייר רדפילד מוצגת נכנסת לבית נטוש במיוחד שבו היא רואה מבחנות שבורות על הרצפה (ניתן להסיק כי אלו הכילו את ה-T- Virus). אחרי קלוז אפ על מה שנראה כמו זומבי, אנחנו רואים מישהו יושב על הרצפה כאשר לאון קנדי מכוון לכיוונו אקדח. הדבר גרם למגיבים ב-Youtube לתהות האם מדובר באית'ן ווינטרז מהמשחק השביעי או כריס רדפילד, האם הסדרה עומדת להוות סוג של הקדמה למה שקורה במשחק השמיני או דווקא המשך של הסיפור של המשחק השני ועוד שאלות שנכון לעכשיו, אנחנו חסרי תשובות עבורן.

רק אציין שעוד לפני ההכרזה על כך, העמוד הפורטוגלי של Netflix העלה (בטעות מוחלטת יש לציין) טריילר חדש עבור סדרת CGI חדשה העונה לשם Resident Evil: Infinite Darkness. טרום ההכרזה של Capcom במהלך הכנס, הטריילר נמחק מהר מאוד מהרשת, אבל באינטרנט שום דבר לא נשכח במהרה, מה שגרם להכרזה מוקדמת מין הרגיל וכעת החדשות הן רשמיות, הסדרה תגיע ב-2021 ל-Netflix.

אז כאמור, יש לנו הרבה שאלות לגבי הסדרה, אבל זה לא מפריע לנו להתרגש לקראת יציאתה! מה אתם חושבים עליה? שתפו אותנו!

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י