הרשמה

צוות הפיתוח של Hyper Scape מודה שלמשחק יש בעיות רבות

אבל הצוות בטוח שלכל בעיה יש פיתרון

השלב הראשון בהחלמה הוא תמיד להודות בבעיה

לפני שלושה חודשים, Ubisoft הכריזה שהיא נכנסת לשוק משחקי ה-Battle Royale עם כותר חדש לגמרי וחינמי בשם Hyper Scape. צוות הפיתוח של Hyper Scape ידע כבר מהרגע הראשון שהוא נכנס למלחמה קשה על לב השחקנים בשוק רווי מתחרים גדולים כמו Apex: Legends ו-Warzone. בימים הראשונים לאחר השקתו, ניראה היה דווקא ש-Hyper Scape כן מצליח למשוך אליו עשרות ומאות אלפי שחקנים בזכות רעיונות חדשים ומכניקות שלא נראו עד כה כמו מערכת הצטמצמות המפה או היכולת לנצח את המשחק על ידי החזקה בכתר הניצחון. למרות אלו, ההייפ סביב המשחק לא שרד זמן רב כשהמשחק איבד עד היום את מרבית שחקניו והוא פחות או יותר נשכח לגמרי מדעת הקהל הציבורית.

עכשיו חברי צוות הפיתוח שעומד מאחורי המשחק מפרסמים פוסט בבלוג המשחק אשר מודה ומפרט על כל הבעיות שלו כפי שהם רואים אותן. הפוסט ארוך ומפורט כשהוא עובר על הנושאים המרכזיים של המשחק כמו נושא הלחימה או מצבי המשחק כשבכל אחד מהם מפורטות הבעיות המרכזיות שמסרו השחקנים. בעידכון נכתב (בעצב): "לא הצלחנו לממש את הציפיות הגבוהות שהצבנו לעצמנו." מי שיעמיק ויקרא את כל הפוסט יוכל להבין בקלות שהצוות אינו מרוצה כלל מהמצב של המשחק אך הוא מסתכל קדימה כשהוא מתכנן לתקן את כל הבעיות ולהרים את Hyper Scape לשיאים חדשים. לצד הכנות של הצוות קיבלנו גם את טריילר ההכרזה לעונה השנייה של Hyper Scape שצפויה להביא איתה שיפורים שונים כמו מצבי משחק חדשים, נשקים חדשים ועוד. העונה השנייה של Hyper Scape צפויה להתחיל ב-6 באוקטובר.

אם נסתכל על ההיסטוריה של Ubisoft נוכל להיות מעט אופטימיים כאשר אפשר לראות כמה משחקים שכן השתפרו משמעותית לאחר השקה "פושרת".
מה דעתכם על Hyper Scape? האם אפשר להציל ולהרים אותו לגדולות? ספרו לנו בתגובות!

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י