הרשמה

פרטים נוספים על חבילות ההרחבה של Watch Dogs: Legion נחשפו

קרוסאובר עם Assassin's Creed? כן בבקשה

ה-Season Pass יהיה זמין בדצמבר, אך עדיין לא ידוע כמה יעלה

אחרי שקיבלנו כ-20 דקות חדשות של גיימפליי עבור Watch Dogs: Legion מידידנו פול מאירוע עיתונאי של Ubisoft, כעת אנחנו מקבלים מידע חדש על חבילות ההרחבה שאנו צפויים לקבל למשחק לאחר ההשקה. ספוילר, הם נשמעות ממש טוב.

באירוע Ubisoft Forward בחודש שעבר גילינו כי אחת מההרחבות העלילתיות של Watch Dogs: Legion תחזיר את איידן פירס (Aiden Pierce), גיבור המשחק הראשון, לאור הזרקורים. כעת מסתבר שאיידן הוא רק אחד מתוך ארבע דמויות בהן נוכל לשחק בהרחבות הכלולות ב-Season Pass של המשחק, ואנחנו גם יודעים מי הם יהיו. 

התגעגעתם? גם הוא. Wrench, ההאקר המצחיק עם המסכה המסוגננת מ-Watch Dogs 2 הוא הדמות השנייה אותה נגלם. אנחנו עדיין לא יודעים מה יהפוך אותו לשונה משאר ההאקרים שנגלם, אבל אנחנו בטוחים ש-Ubisoft יצליחו לעשות את זה. הדמות השלישית היא מדיום בשם מינה (Mina), אשר עברה סדרה של ניסויים גנטיים וטכנולוגיים מה שהעניק לה את האפשרות לשלוט במוחות של אנשים ולגרום להם לציית לה. 

הדמות הרביעית והאחרונה היא דארסי (Darcy) חברה באחוות המתנקשים שכולנו מכירים טוב מאוד מסדרת Assassin's Creed. לא ידוע אילו יכולות יהיו לה (פארקור? נשר מחמד?) או איך היא קשורה לכל מה שקרוה בלונדון, אך אם זאת לא הדרך של Ubisoft להתנסות עם דמות מתנקשת בתקופה מודרנית כדי לראות איך המעריצים יגיבו למשחק AC בתקופת זמן כזו, אני לא יודע מה להגיד לכם.

Darcy in full-on Assassin's garb. No eagle in sight, alas. (Screenshot: Ubisoft / YouTube)

כמו כן, Ubisoft סיפרה בטריילר כי היא תספק עדכונים חינמיים למשחק, הראשון מביניהם יגיע ב-3 בדצמבר ויוסיף מצבי מולטיפלייר וקו-אופ למשחק. כל מפת המשחק תהיה זמינה לכם ולעוד 3 חברים, בה תוכלו להשלים משימות ייעודיות, להשתלט על מוצבים, להתחרות אחד בשני ועוד. מצב PvP גם כן כלול בעסקה, בו תתפסו שליטה על עכביש רובוטי חמוש ותילחמו בקרב עד המוות בעכבישים של שחקנים אחרים. אפשר לראות בבירור שהסטודיו הוריד את כל המעצורים עם ההרחבות שצפויות לו, ואנחנו מאוד סקרנים לראות אם הם יעמדו בציפיות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י