הרשמה

סוני תחשוף חנות דיגיטלית חדשה, ומשאירה את קונסולות העבר בעבר

חנות חדשה אך ורק עבור קונסולות הפלייסטיישן 4 והפלייסטיישן 5.

סוני לוקחת את החנות הדיגיטלית שלה אל שנת 2020.

נראה כי סוני מתכננת השקת חנות דיגיטלית חדשה לחלוטין, כל זאת עוד לפני השקת קונסולת הפלייסטיישן 5 המצופה. על פי אתר Push Square, סוני מתכננת השקה של חווית רכישה דיגיטלית חדשה, אשר תהיה זמינה דרך הקונסולה או אתר אינטרנט.

למרות שלא קיבלנו פרטים רבים בנוגע לחנות החדשה, על פי הדיווח חברת סוני הפיצה הודעה לחברות הפיתוח כי החנות החדשה תעלה מאוחר יותר החודש. ספריית המשחקים של החנות החדשה תכלול משחקי פלייסטיישן 4 ופלייסטיישן 5 בלבד. משחקי פלייסטיישן 3, PSP ו-PS Vita ישארו במתכונת הנוכחית ולא יעברו אל הממשק החדש.

נוסף לכך, גם תבניות העיצוב של הפלייסטיישן 4 לא יעברו אל החנות החדשה, לצד האווטרים והאפליקציות השונות. הדבר לא אמור להשפיע בצורה כלשהיא על תוכן שכבר מותקן על קונסולת הפלייסטיישן 4 שלכם, בין אם מדובר בתבניות עיצוב או כל תוכן אחר, שימשיך להיות זמין לשימוש ללא שום בעיה.

השינוי לא מפתיע במיוחד, ומגיע לאחר שרק לפני כמה ימים השיקה סוני רענון למערכת ה-Trophies, כל זה כחלק מהניסיון של סוני להגיע מוכנה ככל הניתן אל מפתן הדור הבא. החנות הדיגיטלית של קונסולת הפלייסטיישן מזמן לא עומדת ברף אותו הציבה מיקרוסופט בכל הנוגע לעיצוב, נוחות שימוש, וחשוב מכך - מהירות ויעילות עבודה, עם זמני טעינה איטיים משמעותית מהחנות של מיקרוסופט ותחושה מגושמת באופן כללי בעת השימוש בחנות. אפשר לקוות שעם השקת החנות והממשק החדשים שלא יאולצו להיות תואמים לקונסולות העבר, סוף כל סוף נקבל חנות דיגיטלית שמתאימה לשנת 2020.

למי שעדיין משתמש בקונסולות ישנות ואפילו לאספנים, אין כמובן מה לדאוג. אמנם הקונסולות הללו לא יזכו ליהנות מהחנות החדשה, ולא יוכלו לרכוש להן תוכן דרך האתר ואפליקציה יותר, אבל החנויות הקיימות על גבי הקונסולות עצמן ישארו זמינות.

מה דעתכם, מיותר, או שהגיע כבר הזמן מצד סוני לחידוש החנות? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

נתי מרדכי - כתב תוכן

נתי מרדכי - כתב תוכן

משחק על: PC, PS4 Pro, Xbox One, Nintendo Switch

בחיים לא תנצחו אותי ב: Gran Turismo

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Command & Conquer: Red Alert 2

כשאני לא משחק אני: מנגן, לומד, עובד.

מסר לעולם: צוואר הבקבוק במערכת שלי הוא הארנק שלי.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:57 11.10.2020 | nakiii nakiii

    היה יותר מידי דיבורים בחודשיים האחרונים שסוני נפתחת לכיוון המחשב כדי למקסם רווחים.. בינתיים כלום

  2. 2

       | פורסם ע"י