הרשמה

ניראה שהסטודיו מאחורי Star Wars: Squadrons התקדם לפרוייקטים חדשים

הסטודיו שמח מ-Squadrons כמו שהוא

מה הדבר הבא שהסטודיו יעשה אחרי מלחמת הכוכבים?

עוד לא עברו שבועיים מאז שהושק הכותר החדש בסדרת משחקי Star Wars של EA הלא הוא Star Wars: Squadrons וכבר ניראה שהסטודיו האחראי עליו- Motive מסתכל קדימה מעבר לו. למי שפספס נזכיר ש-Squadrons הוא משחק טיסה-לחימה בגוף ראשון אשר מתמקד בקרבות חלל גדולים בין צי של חלליות מורדים כמו ה-X-Wing המפורסמות ובין שלל החלליות שעומדות לשירות טייסי האימפריה. המשחק מציג מצב לשחקן יחיד אך גולת הכותרת שלו הוא ללא ספק מצב המולטיפלייר שיציב 2 קבוצות של 5 לוחמים אחד מול השני בלחימה על השליטה בשמיים.

בשיחה שקיים מנהל הקריאייטיב של המשחק- איאן פרזיר (Ian Frazier) עם אתר UploadVR הוא סיפר ש-Squadrons לא תוכנן להיות משחק כשירות (Game as a Service) ושהתוכן שנמצא בו כרגע זה כל מה שנקבל. במילים אחרות, פרזיר מאשר שהמשחק לא יקבל חבילות הרחבה בעתיד. איאן סיפר: "ניסינו להתחייס אליו (למשחק) בגישת אולד-סקול שאומרת 'שילמת 40$, זה המשחק וכל התוכן שלו נמצא בו כבר. אנחנו לא מתכננים להוסיף עוד תוכן, זה המשחק ואנחנו מקווים שאתה מבין ערכו.'"

מעט לאחר הראיון של איאן, פירסם אחד המנהלים בסטודיו- פאטריק קלאוס (Patrick Klau) הודעה על התוכניות העתידיות של הסטודיו. בהודעה נכתב: "בנוסף ל-Star Wars: Squadrons אנו עובדים גם על כמה פרוייקטים שעוד לא הוכרזו." כשבהמשך ההודעה קלאוס כותב: "רבים מכם אולי ראו את הלוגו החדש שלנו ואני פה כדי לדבר עוד על זה. הצבנו לעצמנו משימה ב-Motive להעצים שחקנים ליצור, להתנסות, לחיות ולשתף את הסיפורים הייחודים שלהם." נכון לעכשיו אנחנו לא יודעים שום דבר על הפרוייקטים החדשים של Motive או על מה שפאטריק מנסה לרמוז עליו, אך באופן אישי הציטוט שלו על העצמת היצירתיות וההתנסות של שחקנים ישר זרקה לי לראש את Spore ומעכשיו אני מקווה מאוד שאחד הפרוייקטים החדשים של החברה הוא חידוש למשחק הנהדר משנת 2008.

מה דעתכם על גורלו של Squadrons? מה תרצו לראות בעתיד מ-Motive? ספרו לנו בתגובות!

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י