הרשמה

נטפליקס עוצרת את צילומי The Witcher לאחר שהתגלו חולי קורונה בצוות

הממ... פאק.

חבל שהשיקויים של גראלט לא עובדים על בני-אדם

נטפליקס עוצרת את הפקת העונה השנייה של סדרת המכשף (The Witcher) בעקבות גילוי מספר מקרים של חולי קורונה בצוות ההפקה, 4 נכון לרגע כתיבת שורות אלו. נטפליקס החליטה לבדוק את כל המעורבים בהפקת העונה הנוכחית על מנת לוודא עד כמה המצב באמת חמור ולקבל תמונה מלאה יותר על הבעיה. החדשות הטובות הן, נראה כי אף אחד מהחולים הוא לא חלק מצוות השחקנים המובילים של הסדרה. הצילומים שלוקחים חלק בסטודיו שבלונדון צפויים להמשיך ברגע שחברת הסטרימינג תהיה בטוחה כי הסט וכל הנוכחים בו אכן בטוחים.

מדובר בפעם השנייה שהסדרה עוצרת את צילומי העונה הנוכחית, לאחר שפעם הראשונה השחקן כריסטופר היביו (Kristofer Hivju) התגלה כחיובי לקורונה בחודש מרץ השנה. ההפסקה הזו נמשכה עד אמצע חודש אגוסוט, מעט לפני שבבריטניה נכנסו לסגר ממושך אשר השפיע גם הוא קשות על היכולת להמשיך את צילומי הסדרה.

העיבוד הטלוויזיוני לספרי ומשחקי הפנטזיה מאת אנדז'יי ספקובסקי הוא ללא ספק אחת מההצלחות הגדולות של נטפליקס, כשהעונה הראשונה נצפתה במעל 76 מיליון בתים ברחבי העולם, ואין ספק כי החברה מעוניינת להמשיך את הפקת העונה הנוכחית (והפקות חדשות אחרות כמו Assassin's Creed) מהר ככל הניתן, ולנו רק נותר לחכות בסבלנות, לאחל לכולם בריאות, ולקוות שנקבל עונה מוצלחת לפחות כמו העונה הראשונה.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

נתי מרדכי - כתב תוכן

נתי מרדכי - כתב תוכן

משחק על: PC, PS4 Pro, Xbox One, Nintendo Switch

בחיים לא תנצחו אותי ב: Gran Turismo

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Command & Conquer: Red Alert 2

כשאני לא משחק אני: מנגן, לומד, עובד.

מסר לעולם: צוואר הבקבוק במערכת שלי הוא הארנק שלי.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י