הרשמה

ענקית הטלוויזיה HBO הזמינה רשמית סדרה של The Last of Us

ניל דרוקמן ויוצר צ'רנוביל מביאים את הסיפור הגדול למסך הקטן

גם HBO מחפשת את האור

מה לא נאמר על The Last of Us, אחד הכותרים הגדולים והמצליחים ביותר של ה-Playstation בכלל ושל חברת Naughty Dog בפרט. לאחר שבמרץ אולפני HBO התחלו בהכנות להפקת סדרה המבוססת על המשחק המפורסם, עכשיו ניתן להכריז רשמית שהסדרה הוזמנה וההפקה תצא לפועל. עלילת הסדרה פותחה על ידי ניל דרוקמן (Neil Druckman), במאי וכותב המשחק וקרייג מזין (Craig Mazin), יוצר של סדרת המופת צ'רנוביל (Chernobyl). הסדרה תופק על ידי HBO בשיתוף עם Sony Pictures TV, Playstation Productions, Word Games והמפתחת Naughty Dog.

פרנססקה אורסי (Francesca Orsi), אחראית תוכן ב-HBO הכריזה כי הסדרה תתכתב עם מעריצים של המשחק וגם עם צופים חדשים אשר לא מכירים את הסיפור אך הם מתרגשים להביא ביחד Naughty Dog את הסיפור החזק והסוחף של The Last of Us. ג'ף פרוסט (Jeff Frost), נשיא חטיבת הטלוויזיה של סוני הביע גם הוא התרגשות על שיתוף הפעולה והבאת הסיפור אל המסך הקטן. אכזבה אחת נרשמה כאשר יוהאן רנק (Johan Renck), אשר עבד על צ'רנוביל והיה אמור לביים את הפיילוט היה צריך לפרוש בשל התנגשות בלוחות הזמנים.

סיפור המשחק מתרחש כ-20 שנה לאחר שמגפה נוראית הורסת את העולם המוכר לנו ומתמקד בג'ואל מילר (Joel Miller) שנשכר בכדי להעביר נערה צעירה בשם אלי (Ellie) מחוץ לאזור הסגר בבוסטון. במהלך המסע שלהם ברחבי המדינה הם נאלצים להתמודד עם איתני המגפה והסכנות האורבות בדרך. עדיין לא ברור האם הסדרה תכלול גם את אירועי המשחק השני בסדרה- The Last of US II.

המשחק מצטרף רשמית לשורה של משחקים שקיבלו או עתידים לקבל עיבוד למסך הקטן, כמו The Witcher של Netflix, שמצטלמת לעונתה השנייה בימים אלו, ההכרזה על סדרת Assassin's Creed שגם תופק על ידי Netflix, וסדרות נוספות שמקבלות עיבוד טלוויזיוני.

מוזמנים להציע לנו את הליהוקים שאתם רוצים לראות כג'ואל ואלי בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שיר כהן - כתבת תוכן

שיר כהן - כתבת תוכן

משחקת על: PS4

בחיים לא תנצחו אותי ב: Icy Tower

המשחק שהגדיר לי את הילדות: ג'אז הארנב

כשאני לא משחקת אני: סטודנטית עייפה

מסר לעולם: עדיף כישלון מפואר מחלומות במגירה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י