הרשמה

יותר ויותר משחקים מקבלים עיבוד טלוויזיוני

אלה היו כמה ימים מעניינים מאוד בתחום הגיימינג-טלוויזיה

תניחו את השלט של הקונסולה ותרימו את השלט של הטלוויזיה

בשנים האחרונות אנחנו רואים כמה מגמות חדשות בעולם התוכן והגיימינג כשהן לעצמן נושא מעניין מאוד ואפשר לכתוב על כל אחת מהן טור דעה שלם. עם עלייתו האיטית אך הבטוחה של עולם הגיימינג כמוצר תוכן מיינסטרים "ולגיטימי" בעייני הציבור בדיוק כמו טלויזיה, מוזיקה וקולנוע אנו רואים את דעת הקהל הציבורית משתנה כלפיו. בעבר גיימינג היה נחשב כתחום שלילי שקושרו אליו הרבה אגדות כמו עידוד של משחקים כמו GTA לאלימות, משחקי מירוצים שמעודדים נהיגה פרועה ומהירה ועוד. אך כאמור לאט לאט דעת הקהל משתנה, אם זה על ידי הפרכת הקשר בין אלימות ומדיה (בתוכה גיימינג)ההכרזה של ה-FDA על משחק כתרופה, מחקרים שמוכיחים שגיימינג עוזר לחשיבה ולמידה והשינוי הזה מביא איתו את תחום הגיימינג ליותר מסכים ולאו דווקא כאלה שמחוברים לקונסולת משחק.

השבוע קיבלנו 6 הכרזות מעניינות על עיבודים טלוויזיונים למשחקים: ההכרזה הראשונה שהכתה גלים הייתה החשיפה של Netflix על עבודות הפיתוח להפקת סדרה שמובססת על Cuphead ותקרא The Cuphead Show. מהטיזר הקצר שקיבלנו אפשר לראות שהסדרה תיהיה בעלת אותו סגנון גרפי יפהפה ומיוחד בדיוק כמו במשחק והאנשים שעובדים על הפרוייקט נראים מלאי תשוקה אליו. הסדרה תעקוב אחרי הרפתקאותיהם של Cuphead ואחיו Mugman. אין לנו עדיין תאריך השקה לסדרה אך Netflix כתבה שהיא תצא "בקרוב".

כמה שעות אחרי ההכרזה של Netflix פורסם גם מידע שהמשחק Disco Elysium יצא מעולם הגיימינג והוא יקבל אדפטציה לסדרת טלוויזיה. זאת כנראה ההכרזה שאנו יודעים הכי מעט פרטים לגביה אבל נזכיר ש-Disco Elysium הוא משחק שקיבל בשנת 2019 המון פרסים ותשבוחות בעיקר בזכות העלילה והסיפור שלו. המשחק עוקב אחרי בלש עם עבר מסתורי, כשהיכולות השונות שלו מיוצגות על ידי פיצולים שונים באישיותו, ולכן אנו יכולים לצפות שהסדרה תלך גם היא לכיוון של סדרת בילוש. נקווה שהכתיבה של הסדרה תהיה ברמה של המשחק.


בצמוד להכרזה על The Cuphead Show קיבלנו עוד הכרזה מ-Netflix אך הפעם על סדרת אנימה שמבוססת על Cyberpunk. הסדרה החדשה תקרא Cyberpunk: Edgernners והיא תופק על ידי חברת .Trigger inc בשיתוף פעולה עם מפתחת המשחק CD Project Red. נכון לעכשיו לא ידוע לנו הרבה על הסדרה אך היא תתקיים בתוך היקום של Cyberpunk 2077, הסדרה תגיע למסכים שלנו מתישהו בשנת 2022.

נראה שלא רק Netflix חושבת על פיתוח סדרות שמבוססות על משחקים אלא גם ענקית הטכנולוגיה Amazon. לפני יומיים עלה לטוויטר של Amazon Studios סירטון קצר שמראה גרפיקה שמוכרת לנו כל כך ממשחקי Fallout כשבסוף כתוב Please Stand By. מעבר לכך לא קיבלנו הרבה אבל ידוע לנו שהסדרה שהחדשה של Amazon תיהיה זמינה לצפיה בשירות Amazon Prime Video והיא תופק על ידי היוצרים של סדרת Westworld. אין לנו עוד מידע מעבר לכך אך אנו צפויים לקבל עוד מידע על הסדרה ככל שההפקה תתקדם.

עוד הכרזה מעניינת שגם קיבלה טריילר מושקע היא על סדרת אנימה שתתבסס על הסיפור של המשחק "The World Ends With You" של Square Enix. במסגרת המשחק אנחנו משחקים את נקו, צעיר מרדן ומתבודד שמוצא את עצמו במרכזה של תחרות שטנית לפיה יש לו שבוע אחד להשלים את כל המשימות שלו - אחרת הוא ימות באופן סופי. הטריילר עצמו מופיע למטה ונראה פשוט מדהים, אז הציפיות שלנו מהאנימה גבוהות.

לבסוף קיבלנו השבוע עוד הכרזה על משחק שמקבל עיבוד טלוויזיוני. ההכרזה שסוגרת לנו את השבוע היא שהכותב של סרטי John Wick סוכם גם להיות הכותב של הסדרה המבוססת על המשחק My Friend Pedro. הסדרה נמצאת עכשיו בתהליכי הפקה ראשוניים אך כבר ידוע לנו שכל פרק בה יהיה באורך של חצי שעה, למרות זאת הרבה פרטים לא ידועים לנו כמו מה שם הסדרה או מתי היא תושק ובעזרת איזה שירות אפשר יהיה לצפות בה. 


אנו רואים בבירור ששוק הטלוויזיה מביע עניין רב בסיפורים והעולמות המיוחדים של עולם הגיימינג כשאנו צפויים לראות בעתיד עוד ועוד סדרות שמבוססות על משחקים.
בואו נדבר, איזה הכרזה הכי אהבתם? במה תצפו? איזה משחק הייתם רוצים שיקבל סדרה?

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י