הרשמה

הדלפת ענק חושפת את התוכניות העתידיות של Capcom

מרבית הקלפים של Capcom התגלו

המון מידע מעניין כולל חלונות השקה

מוקדם יותר החודש, ענקית המשחקים Capcom הודיעה שהשרתים שלה נפרצו במסגרת מתקפת סייבר. בין השרתים שהחברה דיווחה שהצליחו להיפרץ הם שרתי המיילים הפנימיים וחלק משרתי הקבצים שלה. Capcom לא אמרה מה גודל הפריצה וכיצד היא נגרמה אך לא מזמן נחשף שהפריצה קרתה בעזרת תוכנת כופר שהתפשטה ברשת של החברה. היום Capcom פירסמה את כל המידע שלפי דעתה נחשף בזמן פריצה כמו שמות, כתובות מייל ופרטים איישים של עובדים ביפן, ארצות הברית וקנדה. אך מלבד כל אלו היו גם מסמכים ופרטים שיווקים שדלפו וחשפו פרטים על התוכניות של החברה.

לפני שנספר לכם מה הם כל הפרטים שכביכול דלפו, נזכיר שצריך לקחת את כל הפרטים כאן בעירבון מוגבל ושום דבר לא רישמי ואו מאושר על ידי צוותי הפיתוח בשום צורה.

המשחק הראשון שנחשפו עליו פרטים הוא גם אחד המשחקים הגדולים של החברה לזמן הקרוב- Resident Evil Village. בעוד שבעבר סיפרנו לכם שתהליך הפיתוח של המשחק עבור קונסולות הדור הנוכחי בוטל, ההדלפה החדשה חושפת שגירסא זאת אכן נמצאת בפיתוח והיא תוכרז לפני ההשקה. אם אנחנו מדברים על ההשקה של RE: Village, המסמכים שהודלפו חשפו את חלון ההשקה שמצביע על סוף חודש אפריל 2021 ביחד עם הגעתה של גירסאת דמו שתגיע לקונסולות של סוני כשבועיים לפני הפלטפורמות האחרות. ההדלפה גם חושפת את האפשרות שלמשחק יהיה מצב מולטיפלייר אך זה כל מה שנחשף עליו נכון לעכשיו.

אחרי Resident Evil Village קיבלנו גם מידע חדש על משחקים מהיקום של Monster Hunter. הפרט הראשון הוא ש-Monster Hunter Rise לא יהיה משחק אקסלוסיבי ל-Switch, כאשר גירסא שלו למחשב תגיע כשבעה חודשים אחרי ההשקה סביב חודש אוקטובר. גם עבור משחק זה אנו צפויים לקבל גירסאות דמו. באשר ל-Monster Hunter Stories 2 נחשף שגם הוא יגיע למחשב באמצע חודש יוני.

מלבד כל הפרטים האלו התגלו עוד 3 משחקים בפיתוח, הראשון נקרא בשם הקוד Guillotine והוא יגיע בחודש פאברואר ל-Switch ולשאר הפלטפורמות בחודש מאי. המשחק השני יגיע גם הוא במאי והוא נקרא בשום הקוד Project Reiwa. המשחק השלישי והאחרון שהתגלה הוא Project Shield והוא צפוי להיות משחק יריות-מולטיפלייר.

כאמור, צריך לקחת את כל הפרטים כאן בעירבון מוגבל. לפחות עד שנקבל אישור מצד החברה.
חושבים שאתם יודעים מה הם אותם משחקים מיסתוריים? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י