הרשמה

האם God of War: Ragnarok יהיה אקסלוסיבי ל-PS5?

בסוני מתחמקים מלתת תשובה

כניראה שנצטרך להמשיך ולחכות

כמעט ולא ידוע שום דבר על הכותר הבא בסדרת God of War. המשחק נרמז לנו בסוף אירוע המשחקים של סוני שהתקיים באמצע ספטמבר על ידי טיזר טריילר קצר שלא חשף כלום מלבד הלוגו, הכיתוב "Ragnarok is coming" והשנה 2021. מיד לאחר חשיפת הטיזר האינטרנט עשה את הדבר שהוא הכי טוב בו והתחיל להשתגע. אף על פי שלא קיבלנו שום מידע על המשחק, האינטרנט כבר מוצף בשמועות והדלפות על תאריכי השקה וכמובן שכבר יש אנשים שטוענים שהשם של המשחק שונה והוא יהיה אקסלוסיבי ל-PS5. אבל האם זה נכון? זה תלוי את מי אתם שואלים. 

בראיון שקיים ה-Telegraph עם נשיא סוני ג'ים ראיין (Jim Ryan) הוא נשאל האם God of War: Ragnarok יהיה אקסלוסיבי עבור ה-PS5? ראיין ענה: "אני מצטער. אין לי שום דבר להגיד על זה היום." כמו שאפשר לראות, ראיין ממשיך עם העמימות שסובבת סביב GOW: Ragnarok. ויש לו אינטרס טוב לעשות את זה, דבר ראשון- אם עושים אותה נכון, אז עמימות יוצרת הייפ. דבר שני, יש שחקנים רבים שהודיעו שהם לא יקנו כרגע את ה-PS5 והם יחכו עם ה-PS4 שלהם עוד קצת כל עוד יוצאים אליה משחקים אקסלוסיבים כמו Horizon: Forbidden West ויקנו את הדור הבא רק כאשר יהיה משחק כמו God of War שיהיה אקסלוסיבי עבורה ויהיה System Seller. 

סביר להניח שג'ים התחמק מהשאלה מפני שהוא לא רצה לחשוף עבור אילו פלטפורמות המשחק מפותח. אם ראיין יודיע ש-God of War: Ragnarok לא יהיה אקסלוסיבי ל-PS5 כמו שיש הרבה שחושדים כך, הוא בעצם יכול לגרום לעוד שחקנים לחכות עם הרכישה שלהם של הדור הבא דבר שיוביל לפגיעה במאזן המתוכנן של סוני לחודשים הקרובים. 
מה אתם חושבים, האם Ragnarok יגיע לשתי הקונסולות? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:19 18.11.2020 | DrizziTx DrizziTx

    מבחינת רווח לחודשים הקרובים אין להם מה לדאוג, מחסור בקונסולות יימשך לפחות 3-4 חודשים, ככה שגם אם היו רוצים לא יכולים למכור יותר ולכן לא משפיע על הרווח שלהם בטווח הזמן הזה.

  2. 2

       | פורסם ע"י