הרשמה

שמועה: God of War: Ragnarok יגיע מוקדם מהצפוי

האם נזכה לראות את God of War: Ragnarok בתחילת 2021?

תכינו את הגרזנים ואת חשבון הבנק!

האם התוכניות הכלכליות של ממתינים לרכישת קונסולת ה-Playstation 5, ביניהם אני, נמוגו בגלל הדלפה של תאריך היציאה של המשחק God of War: Ragnarok באתר IMDb? כזכור, טיזר המשחק המצופה נחשף באירוע האחרון של סוני, בו הוכרז כי הוא עתיד להגיע מתישהו ב-2021 לקונסולת הדור הבא של החברה היפנית.

אתר IMDb הוא אחד מאתרי המידע הגדולים בתעשית הקולנוע והטלוויזיה ולרוב מהווה מקור מהימן לכל הנושא של שחקנים ומדבבים לסרטים, סדרות ומשחקים שונים (בעיקר כשאתם רוצים לדעת מאיפה לעזאזל אתם מכירים את השחקן הזה ששיחק בסרט ההוא). כאמור, האתר מכיל גם מידע רב על תעשיית הגיימינג, ולכן הפרסום שעלה בשעות האחרונות באתרי המדיה השונים על תאריך היציאה לכותר החדש בסדרת God of War מסעיר את הרשת יותר מהרגיל. כפי שניתן לראות בתמונה, האתר חשף כי תאריך היציאה של המשחק החדש יהיה ב-5 בפברואר 2021, מוקדם יותר מכל תאריך שהיינו מצפים לו.

מאז העלאת הפרסומים המידע כבר נמחק ועודכן מחדש כך שתאריך היציאה שמופיע כעת הוא 2021. על אף הפרסום באתר מהימן ביותר, קשה להאמין שתאריך ההשקה נכון, בעיקר מכיוון שלא קיבלנו שום מידע נוסף על המשחק מעבר לאותו טיזר כאשר אנחנו נמצאים לכאורה כארבעה חודשים לפני השקתו. אנחנו יודעים שסוני אוהבים לשמור את הקלפים קרוב לחזה אבל אפילו בשבילה מדובר בצעד מפתיע שכן המידע יכול להשפיע על רכישת קונסולת ה-PS5 ולהכריע לטובתה את כל הלקוחות המתנדנדים.

בנימה אישית, תאריך ההשקה של God of War: Ragnarok הוא הזמן שבו תכננתי שארכוש את ה-PS5 שלי. סדרת המשחקים מלווה אותי מילדות והכותר שיצא ב-2017 הוא ללא ספק משחק הדור מבחינתי. טיזר החשיפה גרם לי להאמין שהמשחק ייצא ברבעון האחרון של 2021, ובכך יהיו מספיק משחקים שיצדיקו את השדרוג מה-PS4 האהוב שלי אל הדור הבא. תאריך ההשקה המוקדם בהחלט ישנה את התוכניות שלי בכל הנוגע לרכישה.

במידה והפרטים נכונים אנחנו צפויים לקבל את המשחק החדש כשלושה וחצי חודשים אחרי השקת ה-PS5, האם החלטתם על קניית קונסולת הדור הבא תשתנה בכל הנוגע לזהות הקונסולה ותאריך הרכישה? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שיר כהן - כתבת תוכן

שיר כהן - כתבת תוכן

משחקת על: PS4

בחיים לא תנצחו אותי ב: Icy Tower

המשחק שהגדיר לי את הילדות: ג'אז הארנב

כשאני לא משחקת אני: סטודנטית עייפה

מסר לעולם: עדיף כישלון מפואר מחלומות במגירה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י