הרשמה

ברוח החג: Call Of Duty: Warzone מקבל אירוע לכבוד ליל כל הקדושים

ליל כל הקדושים מגיע ל-Warzone

2 רוצחים אייקונים מגיעים למשחק, לצד מצב זומבים שאף אחד לא ציפה לו

אמנם זה לא חג שלנו, אבל זה לא אומר שאנחנו לא יכולים ליהנות ממה שיש לו להציע. לכבוד ליל כל הקדושים (האלווין אם תרצו), מצב הבאטל רויאל המופרסם של Call Of Duty, הלא הוא Warzone מקבל אוונט חדש ברוח החג בשם The Haunting Of Verdansk.

לכבוד האיוונט החדש, המשחק מקבל שתי חבילות קוסמטיות חדשות בהשראת סרטי האימה SAW ו-The Texas Chainsaw Massacare. החבילה של SAW תביא סקין של Billiy the Puppet יחד עם סכין לזריקה בשם The Phlebotomizer, סכין מיוחדת אשר קודחת חור בתוך גופם של האויבים אשר נפגעים ממנה. יהיה הרבה דם, במידה ותצליחו לפגוע באוייב. אם תעדיפו לקצת הרג הישן ובטוב עם נשק חם, החבילה מספקת גם 2 נשקים מיוחדים בהשראת סדרת סרטי האימה, Assault Rifle אחד ו-Shotgun אחד, לצד סקין לרכב ה-Cargo Truck, תוספת Charm לנשק בצורת תלת אופן ועוד ארבעה פיסות קוסמטיות נוספות.

החבילה השנייה מוסיפה למשחק את הרוצח Leatherface מסדרת הסרטים The Texas Chainsaw Massacre. הרוצח האימתני והענק הזה מקבל איתו נשק LMG בשם "Family Heirloom", ובגלל החוסר במסור חשמלי במשחק, שחקנים שישתמשו במכונת הירייה הזו ישימו לב כי הדמות שלכם תחזיק אותה כאילו מחזיקה מסור חשמלי. לפעמים צריך לאלתר, אבל אנחנו חייבים להודות שזה נראה פשוט מדהים.  החבילה מספקת גם סקין שהופך את נשק ה-Melee המשני שלכם לנשק שצד אחד שלו משמש כפטיש בעוד שהצד השני משמש כגרזן. הנשק השני בחבילה הוא SMG, צופר לרכב ו-5 חפצים קוסמטיים נוספים.

The Haunting Of Verdansk מציג מצב משחק חדש בשם Trick Or Treat, אשר מציב את השחקנים במפת Verdansk, שבפעם הראשונה יחוו אותה בזמן לילה. בזמן שתשחקו כנראה תופתעו לגלות כמה הפחדות שהמפתחת השאירה ברחבי המפה, כמו טלוויזיות שידלקו בפתאומיות ויציגו בובה על המסך, רעשים של מסור חשמלי וצרחות אותם תשמעו כשתבקרו בכמה חוות שבאזור או אפילו רכבת רוחות, אשר רבים טענו שמלאה בנשמות האבודות של החיילים שאיבדו את חייהם בזמן שנלחמו ב-Gulag.

המפה תהיה מלאה בחבילות אספקה שיתנו לכם מגוון פרסים שתוכלו לשמור לנצח - Assault Rifle או סכין מיוחדים, שעון, Charms, Sprays, Emblems ו-Calling Cards. מצאו 16 פרסים שונים ותקבלו רובה סער אגדי בשם Pumpkin Punisher, אשר מעוצב כמו דלעת מבעיתה.

כמו כן, המשחק מקבל מצב זומבים בשם Zombie Royale. במקום להישלח ל-Gulag, שחקנים אשר מוצאים את מותם במהלך המשחק יהפכו במקום זאת לזומבים. הם אמנם לא יכולים להשתמש בנשקים, אבל הם ניחנים במהירות מוגברת, קפיצות למרחקים גדולים, נזק מוגבר במתקפות וראיית לילה. בזמן שאתם מגלמים זומבי, שחקנים שנהרגו יפילו מחט שתוכלו להרים, וברגע שתאספו 2 מחטים תוכלו לחזור לקבוצה שלכם ביחד עם הציוד שהיה לכם כשנהרגתם. הקבוצה האחרונה ששורדת עם שחקן בן אנוש מנצחת, אפילו אם שאר השחקנים עדיין זומבים.

האיוונט זמין החל מהיום, ה-20 באוקטובר, וימשך עד ה-3 בנובמבר עבור כל הפלטפורמות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י