הרשמה

טריילר ההשקה של Cyberpunk 2077 כולל הודעה סודית

טריילר השקה, לסייברפאנק, מי היה מאמין?

אם מיצמצתם כניראה שפיספסתם את זה

זהו זה הגיע, השנים הפכו לחודשים שהפכו לשבועות שהפכו לימים ואלו הפכו עכשיו רק לעוד כמה שעות בודדות (מזכיר לי קצת את השירות הצבאי שלי). גיא שלנו כבר עובד במרץ על הביקורת שלו למשחק ולא שמענו ממנו כבר הרבה זמן אז כניראה שהוא נהנה ממנו בנתיים ואנחנו נשארנו מול הספירה לאחור לפתיחת המשחק היום בלילה. אבל בזמן שאנחנו מחכים, CPR משחררת לנו טריילר השקה עבור Cyberpunk 2077, מי חשב שהרגע הזה באמת הגיע?

בתכלס הטריילר לא מראה לנו משהו שלא ראינו לפני ולא נוכל לראות בעוד כמה שעות, אבל הוא כן מכיל הודעה נסתרת שהוצגה בשניות האחרונות של הטריילר. אם אתם רוצים לראות את ההודעה תעצרו ב-2:09 בדיוק. ב-Easter Egg הקטן שנוסף לטריילר נכתב מסר מצוות הפיתוח לקוראים שמספר על הרגשתם עכשיו במועד ההשקה. אם אתם רוצים לקרוא את כל ההודעה, הנה היא לפניכם במלואה:

אך לצד טריילר ההשקה, שחקנים שכבר הצליחו לשים את ידם על המשחק הנחשק מדווחים שקונסולות ה-Xbox Series X מאפשר להם לבחור בין רזולוציה גבוהה ובין ביצועים חלקים יותר, בעוד שקונסולת ה-PS5 לא מאפשרת את בחירה זאת. נכון לעכשיו, קונסולות הדור הבא מריצות את גירסאת הדור הנוכחי של Cyberpunk 2077 אך בעוד שב-PS5 המשחק נעול ל-60FPS, ב-Series X אפשר לוותר על קצב ה-FPS בעבור רזולוציה גדולה יותר.

האם אתם מתכננים לשחק בסייברפאנק היום או שתחכו איתו? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:19 09.12.2020 | WarFox89 WarFox89

    אין לי שום בעיה נגד המשחק ואני אפילו מקווה שהוא יהיה ממש טוב וכולם יהנו ממנו אבל ההיפ שייצרו סביבו קצת מוגזם וגורם לי לבחילה. זה כולה משחק פאקינג משחק! זה לא בואו של המשיח ולא קץ הימים או תחיית המתים - זה משחק. כנסו לפרופורציות כבר.

  2. 2

       | פורסם ע"י