הרשמה

הוכרז משחק חדש בסדרת Perfect Dark

עוד חשיפה של משחק גדול שיבוא אלינו מבית Microsoft!

מעריצי הסדרה הותיקה סוף סוף קיבלו את מבוקשם

רבים תהו על מה עובדים החבר'ה ב-The Initiative, סטודיו לפיתוח משחקים מבית מיקרוסופט, כבר תקופה ארוכה. הסטודיו הוקם בשנת 2018 ורק היום, כשנתיים אחרי, אנחנו יכולים סוף-סוף להכריז מה המשחק שהם מפתחים: Perfect Dark! או יותר נכון, משחק חדש בסדרת Perfect Dark, שנמצאת איתנו כבר משנת 2000. הפעם האחרונה בה שוחרר משחק לסדרה הייתה בשנת 2010, על קונסולת ה-Xbox 360 ואנחנו יותר משמחים לראות אותה חוזרת.ההכרזה על המשחק התקיימה, איך לא, בטקס ה-Game Awards השנתי, ולוותה בטריילר הסינמטי.

המשחק מתואר כ- "Eco Sci-Fi", וכמשחק יריות מגוף ראשון "אבל הוא לא עוסק ביריות". הוא מתרחש בעולם עתידני בו תאגידים גדולים הצליחו לפתח טכנולוגיה חדשה שתילחם באסונות אקולוגיים, אבל כמו שאתם יכולים לנחש, אי אפשר ממש לסמוך על התאגידים האלה. ברוכים השבים לעולם של Perfect Dark. לנוסטלגיים שבינינו, נזכיר שהמשחק הראשון בסדרה פותח בכלל לקונסולת הנינטנדו 64, ע"י הסטודיו Rare. כמו במשחק המקורי, גם בגרסה החדשה נזכה לשחק "סוכנת חשאית בעולם של פשע מאורגן". ע"פ המפתחת, אנחנו יכולים לצפות לגאדג'טים מגניבים מעולם הריגול, וכנראה גם דברים בסגנון פארקור ש"שואבים השראה ממצלמות הגוף של ה-GoPro". כן, גם אנחנו לא מבינים לגמרי למה הם מתכוונים, But we're digging it.

לדברי המפתחת, המשחק נמצא עדיין בשלבי פיתוח ראשוניים, וכרגע אין מה לצפות לתאריך השקה. עדיין לא ניתן לדעת אם המשחק יהיה זמין גם לשחקני ה-PC בנוסף לקונסולות האקס בוקס, אבל ניתן לשער בביטחון שכן לאור המצב עם שאר המשחקים של מיקרוסופט.
מה אתם אומרים? מיקרוסופט מתחילים לתת פייט עם אקסלוסיביים? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גל כהן-ויינשטיין - כתבת תוכן

גל כהן-ויינשטיין - כתבת תוכן

משחקת על: PS4, 3DS

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Mario Kart

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Assassin's creed II, Pokemon Emerald

כשאני לא משחקת אני: מתלוננת שאין לי זמן לשחק;

מסר לעולם: אם אתה חושב שאתה יכול לעשות את זה טוב יותר, תוכיח

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י