הרשמה

לכבוד החגים: Ubisoft מחלקת משחקים ותוספות בחינם

וכל מה שצריך לעשות זה רק ללחוץ על כפתור אחד

אף פעם, אבל אף פעם, לא אומרים לא למתנות

אם חושבים על זה לעומק, חברת Ubisoft עברה בשנים האחרונות מהפכה ושיפור מן הקצה אל הקצה. עד לפני כמה שנים, Ubisoft נחשבה ונתפסה בעיניי הגיימרים כתאגיד גדול ומרושע שמוציא משחקים חצי מוכנים וגרועים ודורש עליהם מחיר מלא מבלי להבטיח לתקן אותם או לעשות להם שינוי, דעה זאת הביאה את החברה להיות שנה אחר שנה כחברה השנואה ביותר. אך ניראה שמאז נעשו שיעורי הבית ועברו הרבה מים בנהר כשהיום Ubisoft נחשבת כחברת משחקים טובה והגונה עם שורת כותרים גדולים ומרשמים שגם לא מפחדת לפרגן לשחקניה מידי פעם עם משחקים ותסופות חינמיות כמו למשל חלוקתו של Watch Dogs 2 לצופים באירוע UbiForward ביולי האחרון.

גם עכשיו חברת Ubisoft מחלקת דברים בחינם לשחקניה. כל שעליכם לעשות זה להתחבר לאתר של Ubisoft (או ללאנצ'ר שלהם במחשב) בכל יום וללחוץ על כפתור ההרשמה. בכל יום יחולק פרס אחר אך יהיו לכם רק 24 שעות לתפוס אותו ואחריהן הוא לא יהיה זמין יותר. המתנה שמחולקת היום היא חבילת תוכן עבור AC: Valhalla שכוללת את חבילת Seafarer Settlement ותלבושת "אגדית" עבור אייבור. התוכן יהיה זמין לכל הפלטפורמות וגם אם אין לכם את AC: Valhalla אתם תוכלו לקבל את המתנה והיא תחכה לכם ברגע שתרכשו את המשחק.

ראוי לציין שכל חבילות ותוספות התוכן שינתנו בחינם יהיו זמינות לכל הפלטפורמות אך המשחקים שיחולקו (שזהותם עדיין עמומה) בחינם בהמשך השבוע יהיו זמינים רק עבור המחשב.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י