הרשמה

נתוני המכירות של GOW ושל Modern Warfare מתפרסמים

אנחנו אומרים מראש, אל תצפו למספרים קטנים

אתם יודעים איך זה, משחקי ענק = מכירות ענק

מפעם לפעם אנחנו אוהבים להביא לכם כאן את נתוני המכירות של משחקים וקונסולות מרחבי העולם ולדבר עליהם קצת מפני שהם יכולים לחשוף ולהצביע לנו על מגמות ומשחקים חדשים בעולם הגיימינג, לפעמים אפילו כמה שנים קדימה. למשל, נתוני המכירות המעולים של ה-Nintendo Switch כבר מאז השקתה לפני 3 וחצי שנים יכולים להעיד לנו על אמון גדול של הצרכנים בפלטפורמה של נינטנדו, דבר שמביא איתו עוד משחקים חדשים ועוד סטודיואים שממירים את המשחקים הקיימים שלהם עבור הקונסולה הקטנה. כשהיום מתפרסמים לנו נתוני המכירות של שניים ממשחקי ענק של השנתיים האחרונות.

המשחק הראשון שנתוני המכירות שלו פורסמו הוא- God of War שיצא בשנת 2018 ומכר עד היום כמעל ל-25 מיליון יחידות, עובדה שמציבה אותו כמשחק המוכר ביותר בסדרת God of War. אם אנחנו נחזור שוב להתסכל על ההשפעה של נתוני המכירות על עתיד עולם הגיימינג אז כאן אין ספק שסוני הצליחה בגדול. בזכות ההצלחה הגדולה עם God of War, סוני שמחה ומוכנה להשקיע משאבים בפיתוח של משחק נוסף שכרגע מוכר לנו כ-God of War Ragnarok כאשר תאריך ההגעה שלו הוא מתישהו במהלך שנת 2021, שכבר מתחילה ממש עוד שבוע וחצי.

אבל God of War הוא לא היחיד שנתוני המכירות שלו מפורסמים כאשר גם אלו של Modern Warfare נחשפים. Activision פירסמה בבלוג שלה לפני כמה שבועות ש-Modern Warfare שיצא בשנה שעברה הוא המשחק הנמכר ביותר בסדרת המשחקים. מספרי המכירות המדוייקים לא פורסמו נכון עכשיו, אך ידוע לנו ש-Modern Warfare הדיח מהכתר את Black Ops II שמכר מעל ל-31 מיליון עותקים. את הצלחת המכירות של Modern Warfare אפשר לקשר להמון גורמים כמו וירוס הקורונה, מצב הבאטל רואיל המצליח שלו- Warzone ובזכות החידושים השונים למצב הסינגל והמולטיפלייר שהתקבלו בברכה.

מה דעתכם בנושא? מי אתם חושבים שיהיה המשחק המוכר ביותר ב-2020? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י