הרשמה

גייב ניואל: "עובדים על משחקים חדשים שעוד נכריז עליהם"

אבל האם הסטודיו ילמד לספור עד 3?

גייב ניואל בריאיון ל-1 News אמר כי Valve עובדים על משחקים חדשים שהם עוד עתידים להכריז עליהם.

16 שנים מאוד לא תמימות עברו מאז ש-Half-Life 2 יצא לעולם, מאז קיבלנו אומנם עוד שני משחקים שממשיכים את העלילה של המשחק בדמות Episode 1 ו-Episode 2 שיצאו ב-2006 ו-2007 (בהתאמה), אבל אף לא משחק המשך מלא. שנה שעברה בתחילת 2020, קיבלנו משחק ראשון אחרי יותר מ-10 שנים שקשור לסדרה ונושא את שמה: Half-Life: Alyx, המשחק מתרחש בין האירועים של המשחק הראשון והשני ושם את השחקן בנעליה של אלקס ואנס (Alyx Vance). המשחק יצא לביקורות חיוביות והביא לא מעט אנשים למערכת ה-VR, אבל אחרי ההצלחה המסחררת הזאת, מה נמצא כעת בכוונת של Valve?

בריאיון ל-1 News, גייב מספר על החופשה שלו בניו זילנד שהתארכה בעקבות הקורונה שהתארכה מ-10 ימים לכמעט שנה כרגע בעקבות מגפת הקורונה, גייב אף אמר כי ככל שהוא נשאר שמה יותר, הוא התחיל לתהות האם להתחיל למקם מפתחים שמה והעברה של חלקים של Valve למדינה (אך הדגיש כי אין באמת תכנון כזה כרגע). דבר נוסף שגייב שקל להעביר לניו זילנד הוא את התחרויות הרשמיות של Counter Strike: Global Offensive, זאת אחרי ביטולן שנה שעברה בעקבות המגפה, גייב אמר: "ככל ש-covid ממשיכה לפתח מוטציות, הדבר מגביר את הסיכויים שנקיים את האירועים האלו פה (בניו זילנד)".

בכל הקשור לפרויקטים הבאים של Valve, גייב ניואל אישר ש-Valve עובדים על דברים חדשים ואמר: "אנחנו בהחלט עובדים על משחקים חדשים שאנחנו מתכננים להכריז עליהם. Alyx היה נהדר. לחזור ולעבוד על משחקי Single player, כל הדבר הזה יצר סוג של מומנטום בחברה להמשיך ולעבוד על עוד."

האם זה אומר שסוף סוף נראה את Half-Life 3? Portal 3? משחק כלשהו עם הספרה הזאת? נחכה ונראה.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י