הרשמה

סיכום אירוע: Resident Evil Showcase

וכל מה שהקהילה רוצה זה את הערפדית הגבוהה...

אחרי המתנה של שבוע מההכרזה על האירוע ההצגה של Resident Evil Showcase, מה קיבלנו היום?

השמועות רצות כבר קרוב לשנה, ההכרזה הרשמית היתה ביוני האחרון באירוע של סוני להצגת ה-Playstation 5, אבל אירוע החשיפה עבור Resident Evil Village לכבוד 25 שנים לסדרת המשחקים כבר כאן. מעריצים רבים מחכים לראות מה עומד להופיע במשחק הבא, מה ההכרזות הנוספות שיהיו לאורך האירוע וחשוב מכך... מה בנוגע לערפדית? אז מה קיבלנו היום?

טריילר 3

האירוע מתחיל עם הטריילר החדש עבור המשחק, הטריילר מתחיל עם הצגה של אית'ן מדבר עם מיה בביתם ומיד לאחר מכן הצגה של טירה עם הקול של הגברת הזקנה מהטריילר הקודם ברקע. לאחר מכן אנחנו מקבלים הצגה של הערפדית בשיחת טלפון עם דמות בשם 'אמא מירנדה', היא מעדכנת אותה כי אית'ן הצליח לברוח מהייסנברג (שובר שורות, מישהו?) וכי הוא מקשה על הבנות שלה, אך מדגישה כי לא תאכזב אותה. הטריילר ממשיך עם פלאשים של כל מיני סצינות לאורך המשחק, כאשר באחת אפילו ניתן לשים לב לכריס רדפילד מחזיק בילדה המשותפת של אית'ן ומיה. לבסוף אנחנו מקבלים הצצה על עוד דמות (שהוצגה לשניה בטריילר הראשון והזכירה לי בכלל את Father Gascoine מ-Bloodborne) שמהלכת לכיוון אית'ן עם פטיש (יכול להיות שמדובר באיש זאב שרואים מתרוצץ בטריילרים, הערת הכותב: אני מניח כי זהו הייסנברג שהוזכר קודם).

מיד לאחר הטריילר קיבלנו הכרזה כי ההזמנה מראש תפתח כבר היום עם מספר גרסאות שונות שניתן להזמין, המשחק עתיד לצאת ב-7 למאי (כל עוד לא יהיו דחיות למשחק).

משחקיות

המשחקיות בבסיסה אינה שונה במיוחד מזאת שראינו במשחק הקודם בסדרה ושומרת את הפרספקטיבה של הגוף הראשון, שחקנים יעשו את דרכם לטירה על מנת לחפש את ביתם החטופה. סרטון המשחקיות מציג את הסביבה של הטירה, פיטר פביאנו (המפיק של המשחק) מוסיף כי "הצוות עבד קשה על מנת להביא תחושה אותנטית לטירה." לאחר מכן אנחנו מקבלים הצצה על הבנות של הטירה, קבלת הפנים (כצפוי) לא חמימה במיוחד, הבנות מביאות את אית'ן לבעלת הטירה שמדגישה כי הוא הצליח לברוח מאחיה (ככל הנראה הייסנברג).

מכאן אנחנו עוברים להצגת מכניקת הקרב. בדומה למשחק הקודם בסדרה, חוץ מלירות על האויבים, גם כאן הגנה תשחק חלק חשוב במכניקת הקרב. לכל אויב במשחק יש את הדרכים שלו להילחם ועל כן כל אויב ידרוש טכניקה שונה על מנת להביס אותו. המשחק מסמן את החזרה של מערכת ה-Inventory הישנה מ-Resident Evil 4, בנוסף, פיטר מדגיש כי הם הוסיפו על כך מכניקת Crafting (יצירה) על מנת ליצור תחמושת או עזרה ראשונה. עוד דבר שחצי שאול ככל הנראה גם כן מ-RE4 הוא הסוחר שבמשחק הזה ידוע בשם "The Duke", הוא ימכור ויקנה מהשחקן נשק ודברים נוספים, על פי פיטר, הבמאי רצה שיראה מיוחד, לכן כל פעם שהשחקן יגיע אליו הוא ימצא אותו בסיטואציות שונות. פיטר אומר כי יהיו משימות נוספות עבור השחקנים לאורך המשחק לצד הסיפור הראשי וגם כי יהיו פאזלים לאורך המשחק (כמו כל משחק Resident Evil טוב כמובן) ועוד הפתעות נוספות כדי להשאיר את השחקנים במתח.

Maiden

המשחק מקבל דמו בשם Maiden, בדמו לא תשחקו בתור אית'ן, אלא בתור דמות שנקראית, איך לא, Maiden. בשונה מהמשחק המלא, הדמו לא יציג מכניקות כמו הלחימה או אפילו הגנה. פיטר אומר כי הוא מקווה שמהדמו, שחקנים יוכלו להבין את הכיוון שהמשחק לוקח מבחינה ויזואלית ומבחינת סאונד והמטרה של השחקן בדמו היא לברוח מהטירה. הדמו זמין כבר עכשיו לשחקני ה-Playstation 5, כששחקנים בפלטפורמות אחרות יקבלו דמו שונה אשר יגיע במהלך האביב הקרוב.

Resident Evil Re:Verse

צויושי קאנדה (המפיק השני של Resident Evil Village) מופיע ומספר כי הם הזמינו שחקנים לבטא סגורה בתחילת החודש שתתחיל לקראת הסופ"ש הבא. צויושי מזכיר כי יום השנה ה-25 לסדרה מגיע ב-22 למרץ וכי הוא נרגש לחגוג את המועד יחד עם המעריצים, הוא מזכיר כי בספטמבר האחרון הם חלקו פיסת אומנות של המשחק שמציגה את חלק מהדמויות האייקוניות של הסדרה והיום הוא מציג את מה שעמד מאחורי האומנות הזאת. הטריילר שהוצג הראה לנו משחק מרובה משתתפים חדש שיגיע יחד עם Resident Evil Village, המשחק יתן לשחקנים לשחק בתור הדמויות האייקוניות ביותר בסדרה של Resident Evil, הפרטים של המשחק מעטים אבל חדשות נוספות יגיעו בקרוב.

The Division 2

בשלב הזה אנחנו מקבלים הצצה לכמה מהתלבושות שיגיעו למשחק מהיקום של Resident Evil, כל מי שיתחבר במהלך האירוע יקבל את הליבוש המשטרתי של לאון קנדי.

Resident Evil Infinite Darkness

הירויוקי קובאיאשי, המפיק של סדרת ה-CGI שהוכרזה עבור Netflix, עולה לדבר מעט על הסדרה שהוכרזה עוד בשנה שעברה. הסדרה מתמקדת בקלייר וליאון ותתרחש כמה שנים אחרי האירועים של המשחק הרביעי בסדרה כאשר השניים נקלעים לעוד התפרצות של זומבים. הסרט אינו מקבל עדיין תאריך יציאה אך מקבלים אישור כי הוא יצא עוד השנה באופן גלובלי.

ופה מגיע האירוע לסיומו, אנחנו מחכים לדמו שישוחרר עוד היום, מחכים כמונו לחדשות נוספות? מזמינים את המשחק מראש? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י