הרשמה

בואו לצפות בגיימפליי של Maiden, הדמו של Resident Evil Village

נשאר טעם של עוד

בלי Playstation 5 ורוצים עוד טיפה מהמשחק? הצטרפו לניסיון הבריחה מהתא בטירה!

דבר שהוזכר כבר לא מעט פעמים (ועוד יוזכר שוב ושוב), הוא שהתרגשות של אנשי המערכת לקראת Resident Evil Village היא גבוהה במיוחד. לא מעט דברים הוכרזו בשנה האחרונה הקשורים לסדרת המשחקים האהובה שחוגגת השנה 25 שנים, ולכבוד המאורע והגעתו של RE: Village קיבלנו ביום חמישי אירוע גדוש במידע חדש בנוגע למשחק הקרוב. אבל בנוסף לכל הטוב הזה שגורם לנו לחכות בחוסר רוח למשחק, קיבלנו גם דמו שיצא במהלך הלילה ונתן לנו הצצה קטנה אל תוך הטירה.

הדמו שם את השחקנים בנעליה של דמות שנקראית Maiden, היא מתעוררת ככל הנראה מעילפון בתא נעול, על השולחן יש לחם עבש ומספר קופסאות שימורים חלודות, אבל בחור בקיר נמצא פתק עם הוראות ברורות על מנת לברוח מהטירה שבה אנחנו שבויים. הדמו קצר למדי ויכול לקחת בין 10 דקות לחצי שעה להשלים, אבל הדמו לא נותן לשחקן חלק מהמשחק, השחקן אפילו לא יכול לתקוף או להגן על עצמו (לא שהוא צריך במקרה הזה), הדמו נועד לתת טעימה ממה שיצפה לשחקנים ב-Village. שחקנים יחוו את האווירה הויקטוריאנית, הפאזלים וחלק מהדמויות שנראה לאורך המשחק בטירת 'דימיטרסקו', אלסינה (הערפדית), שתיתן לשחקנים טעימה מהתלפיים שלה, ואחת הבנות שלה, שתקח טעימה מהדם של השחקנים.


זה הוא הדמו הקצר שקיבלנו עבור Resident Evil Village, מקווים שבעלי ה-Playstation 5 בקהל זכו להנות ממנו גם כן, בשביל עוד חדשות בנוגע למשחק השארו איתנו, בזמן שאנחנו בינינו במערכת מתדיינים בנוגע למשחק, מה אתם חשבתם על ההצגה? על הדמו? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י