הרשמה

רשמי: חברת WB Games רשמה פטנט על ה-Nemesis System ממשחקי Middle Earth

המערכת הכי חדשנית שנראתה בתעשיית הגיימינג מקבלת בעלות רשמית

צעד מוצדק או מהלך מלוכלך?

חברת Warner Bros Interactive Entertainment, המפיצה של משחקי Middle Earth: Shadow of Mordor ו-Shadow of War, הצליחה היום באופן רשמי לרשום פטנט על מערכת ה-Nemesis System הייחודית שנוצרה לסדרת המשחקים הזו, זאת לאחר שנים ארוכות של נסיונות קודמים וכושלים.

החברה ניסתה לרשום פטנט על המערכת עוד מ-2015, שנה לאחר יציאתו של המשחק הראשון,אך נתקלה בסירובים רבים ונאלצה לשלוח מחדש את בקשות הרישום שוב ושוב. הפטנט נרשם בתור "Nemesis Characters, Nemesis Forts, ו-Social Vendettas במשחקי מחשב", ומתייחס למערכת שמכילה בתוכה דמויות שנוצרות באופן אקראי ועקבי אשר קיימים בהיררכיה מסוימת אשר זוכרים פעולות שנעשות ע"י השחקן במהלך האינטרקציות ביניהם. ההתנהגות, המראה החיצוני והיכולות של הדמות ישתנו בהתאם למה שהתרחש בכל סיטואציה, והמקום של כל דמות בהיררכיה שנקבעה יכול להשתנות בהתאם לפעולות של דמויות אחרות שקיימות באותה היררכיה.

מדובר בחדשות נפלאות עבור אולפני פיתוח של WB ששמו עין על המערכת המהפכנית הזו שכעת יכולים ליישם אותה בזכיונות אחרים כמו הארי פוטר או היקום של DC. באותה מידה גם מדובר חדשות רעות עבור מפתחים אחרים שכעת יצטרכו לרכוש רישיון מהחברה על מנת להשתמש בפטנט במשחק משלהם, דבר שכנראה יגרום להרבה אולפנים להימנע לחלוטין מהרעיון, בעיקר אם מדובר במפתחים עצמאים או חברות קטנות יותר. המערכת הזו מספקת אפשרויות למגוון סיפורים ייחודיים שיכולים לקרות לשחקנים, ואנחנו בטוחים שמפתחים אחרים היו מצליחים לחדש אותה בדרכים כאלו ואחרות, אבל זה לא אומר ש-WB לא יצליחו לספק איתה דברים נהדרים, זה פשוט אומר שהחופש היצירתי די מצטמצם בגלל פטנטים כאלה.

מה אתם חושבים על הצעד הזה? באילו משחקים הייתם רוצים לראות את מערכת ה-Nemesis System? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:48 08.02.2021 | DrizziTx DrizziTx

    מהפכני? מהפכני זו ההמצאה של HDR לדוגמא (אני מתכוון במשחקים, לא טלוויזיה), Nemsis זו מערכת שלא הרשימה - פשוטה ליצירה מבחינה רעיונית ובמשחק עצמו היה לה אפקט לא מורגש / משמעותי, עדיין לא מבין על מה המהומה במערכת הזו - כמה משחקים ניסו לעשות משהו כזה? 0, למה? את התשובה כבר נתתי.

    מקווה מאוד שזה לא יגביל שום סטודיו שירצה לעשות משהו דומה, שכן התוצאה הסופית בעולם המישחק, היא משהו מגוחך לרשום עליו פטנט, לכן אני חושב שהדרך למימוש משהו בעל אותה התנהגות בעולם המשחק, אבל דרך שלא תשתמש בפטנט עצמו, לא תהיה מסובכת מדי - יש המון דרכים לממש את אותה הגיברת בשינוי אדרת.

    בנוגע להאם WB צודקת או חמדנית? קשה להעריך...

  2. 2

    13:51 09.02.2021 | shiling shiling

    זה פשוט מוזר ומלוכלך
    זה לא כמו שאני רושם פטנט על המצאה יחודיית או משהו כזה הנמסיס סיסטם היא פשוט נקמה אז זה מרגיש כאילו וורנק בורדרס רשמו פטנט על נקמה וזה דפוק.

  3. 3

       | פורסם ע"י