הרשמה

האקרים גנבו מידע משרתיה של CD Projekt Red

אך המפתחת מסרבת לשלם את הכופר

הבוקר CD Projekt Red משתפת כי האקרים פרצו לשרתים שלהם וגנבו מידע

CD Projekt Red, המפתחת שעומדת מאחורי אחד ממשחקי ה-RPG הגדולים של העשור האחרון, The Witcher 3, הוציאה בדצמבר האחרון את Cyberpunk 2077 שלצער רובינו, לא עמד בציפיות של רוב השחקנים שחיכו לו במשך קרוב לעשור. זה לא סוד שהמפתחת מודעת לבעיות של המשחק בעת השחרור שלו, דבר שעיצבן לא מעט מעריצים של המפתחת, פגע בתדמית שלה, אך עכשיו הדבר גם גרם לכך שמידע רגיש של החברה נגנב בידי האקר.

בהודעה ש-CD Projekt Red משחררת הבוקר ברשתות החברתיות נכתב: "אתמול גילינו שהפכנו לקורבן מתקפת סייבר, בעקבותיה, חלק מהמערכות הפנימיות שלנו הפכו לפגיעות. ישות לא מזוהה השיגה גישה לרשת הפנימית של החברה, אספה מידע אשר שייך לקבוצות ההון של החברה והשאירה פתק כופר אשר אנחנו משחררים לציבור. חלק מהציוד שלנו הוצפן, אך הגיבויים שלנו עדיין עובדים. כבר איבטחנו את תשתיות ה-IT שלנו והתחלנו לשחזר את המידע."

המפתחת הוסיפה בהמשך כי הם לא יענו לבקשת ההאקר גם בסיכון שבו המידע שלהם ישוחרר לציבור ועובדים עם הרשויות לפתור את הבעיה, יצירת קשר עם האנשים הרלוונטים למידע שנגנב ובנוסף כי לידיעתם, אף מידע אישי של שחקנים או משתמשים לא נגנב. בקובץ טקסט שהושאר מאחור נכתב: "נדקפתם בצורה רצינית! גנבנו עותקים של קוד המקור של Cyberpunk 2077, Witcher 3, Gwent וגרסא לא משוחררת של Witcher 3! גנבנו גם את כל הקבצים הקשורים לניהול חשבונות, מנהלה ועוד. אם לא נצליח להגיע להסכמות, הקוד ימכר או יודלף לרשת, המסמכים ישלחו לעיתונאות גיימינג. התדמית הציבורית שלכם תפגע קשות עוד יותר ואנשים יראו איך החברה המחורבנת שלכם עובדת. משקיעים יאבדו בכם אמון ושווי המניה שלכם תצלול. יש לכם 48 שעות לענות לנו."

מה דעתכם על העניין הבעייתי? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י