הרשמה

ג'ינה קאראנו פוטרה מתפקידה ב-The Mandalorian

מתאבקת ה-MMA והשחקנית נמצאת תחת אש

אחרי השוואה ליהודים בשואה, Lucasfilm חתכה את מערכת היחסים שלה עם ג'ינה קאראנו

ג'ינה קאראנו (Gina Carano), מתאבקת MMA בעבר ושחקנית אשר ידועה בעיקר בזכות תפקידה ב-The Mandalorian שמשודר בדיסני פלוס, פוטרה מתפקידה אחרי שטענה שלהיות רפובליקני בימים אלו זה כמו להיות יהודי בתקופת השואה.

זמן קצר לאחר מכן, הרשת התחילה לעבוד ויצאה בקריאות לפיטורה של השחקנית עם המונח FireGinaCarano#, והתגובה מ-Lucasfilm לא איחרה להגיע. "ג'ינה קאראנו לא מועסקת על ידי Lucasfilm נכון לרגע זה ואין לנו תוכניות להעסיק אותה בעתיד." אמר דובר מטעם החברה. "הפרסומים שלה ברשתות החברתיות אשר מכפישים אנשים בהתאם לדעות הפוליטיות והדת שלהם הם לא מקובלים."

קאראנו, אשר מגלמת את קארה דון (Cara Dune) שהיוותה חלק משמעותי וגדול ב-The Mandalorian, ידועה ברעש הציבורי שהיא מצליחה לייצר בזכות דעות פוליטיות ואמירות שנויות במחלוקת. בחודש נובמבר, השחקנית גינתה אנשים שלובשים מסיכות נגד מגיפת הקורונה ורמזה על רמאות בבחירות שהתקיימו לנשיאות ארה"ב, נושאים שהפריעו ל-Lucasfilm שביקשו ממנה להפסיק. בזכות האהדה שקיבלה מהמעריצים ועזרתה בלהפוך את המנדלוריאן לסדרה כל כך מצליחה, Disney החלה בהפקה של סדרות ספין-אוף, עם אפשרות לכלול את קאראנו בתפקידים אורחים או ראשיים. זה, כנראה, כבר לא יקרה.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י