הרשמה

תמונות חדשות מהסט של Thor: Love and Thunder חושפות כמה שחקנים מפתיעים

סצינה אהובה מהסרט הקודם מקבלת כבוד ב-Love and Thunder

כמה שחקנים מפתיעים יופיעו בסרט הרביעי של אל הרעם

Thor: Love and Thunder הוא הסרט הבא שיתמקד באל האסגרדי, ואחרי ההצלחה העצומה של Ragnarok, זה הגיוני מצידנו לצפות לסרט מטורלל ומצחיק באותה מידה, בעיקר בזכות העובדה שטאיקה וואיטיטי (Taika Waititi) חוזר בתור הבמאי. לפי תמונות חדשות שהודלפו מסט הצילומים של הסרט, נראה ש-Love and Thunder יתן כבוד לאחת מהסצנות האהובות ביותר שראינו בסרט הקודם.

השחקנים מאט דיימון (Matt Damon) ולוק המסוורת' (Luke Hemsworth), אחיו של כריס, נצפו בסט הצילומים לבושים בתחפושות מזוייפות של לוקי (Loki) ות'ור (Thor). אלו מכם שצפו ב-Thor: Ragnarok מיד יזהו את הקריצה לסצינה מהסרט בה השניים מעלים הופעה דרמטית מול כל אסגרד שבאה לסכם את אירועי הסרטים הקודמים של ת'ור, ואירועים חשובים בחייו של אל הרעם. לידם מופיעים כמה ניצבים בתחפושות של חיילים אסגרדים, ויש גם סוס, אבל החשיפה המעניינת יותר היא דווקא שחקנית חדשה שתצטרף להופעה המזוייפת של השניים בתפקידה של הלה (Hela), אלת המוות.

אזהרת ספוילרים! אם אתם רוצים שהמידע הזה ישאר בגדר הפתעה עד לשחרור הסרט, אנחנו ממליצים לא להמשיך ולקרוא את הכתבה. המשך הקריאה על אחריותכם.

תמונות נוספות שפורסמו מסט הצילומים חושפות שהשחקנית מליסה מקארת'י (Mellisa McCarthy) תגיע לסרט הופעת אורח בתור אלת המוות אותה פגשנו בסרט הקודם בכיכובה המעולה של קייט בלנשט (Cate Blanchett). מקארת'י ידועה בעיקר בתור שחקנית בסרטי קומדיה כמו Spy, Bridesmaids ותוכנית הסיטקום Mike & Molly, כך שניתן לצפות להופעה משעשעת מאוד כאשר נראה אותה בהפקה האסגרדית שתסכם לנו את אירועי הסרט השלישי בטרילוגייה של ת'ור.

אבל השחקנים האלו יהיו רק בתפקידי אורח, והשחקנים שיקחו תפקידים גדולים יותר בסרט הם קריסטיין בייל (Christain Bale) אשר יגלם את דמות הנבל Gorr the God Butcher, לצד חזרתה של נטלי פורטמן (Natalie Portman) בתור ג'יין פוסטר (Jane Foster), מושא אהבתו של ת'ור אשר בקומיקסים הופכת לראויה לפטיש של ת'ור ותופסת את מקומו בתור אלת הרעם. לא ידוע לנו בדיוק מה צפוי לדמותו של ת'ור, בין אם יוחלף ע"י ג'יין או יופיע לצידה בסרטים רחוקים יותר של ה-MCU, כך שנצטרך לחכות ולראות, ולצערנו יש לנו עוד הרבה זמן לחכות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י